فروش سه پرچمدار Mi 11 از 3 میلیون فراتر رفت

فروش Mi 11.jpg

شیائومی که یکی از برترین کمپانی‌های تولید کننده‌ی گوشی در سراسر دنیاست، به واسطه‌ی محصولات باکیفیت و خوش قیمت محبوب است. این کمپانی مدتی است که پرچمداران جدید خود را از سری Mi 11 راهی بازار کرده است و حالا این گوشی‌ها فروش بیشتر از 3 میلیون دستگاه را تجربه کرده‌اند.

محصولات شیائومی همواره با قیمت مناسبشان شناخته می‌شوند و از این جهت بازار خوبی را در سراسر جهان بدست آورده‌اند. حالا شیائومی با افتخار اعلام کرده است که سه عضو خانواده‌ی Mi 11 که شامل می 11، می 11 پرو و می 11 اولترا، روی هم رفته فروش بیشتر از 3 میلیون دستگاه را تجربه کرده‌اند. بدون شک اگر اعضای دیگر خانواده‌ی Mi 11 را هم در این آمار حساب کنیم، میزان فروش به مراتب بیشتر خواهد شد.

شیائومی اشاره کرده است که این سه گوشی نام برده شده در بازار چین و در بین گوشی‌های اندرویدی در محدوده‌ قیمتی 4000 تا 6000 یوان، بیشترین فروش را داشته‌اند. باید اشاره کنیم که این آمار از سمت موسسه‌های شخص ثالث منتشر شده است و از این جهت می‌توان به آن اعتماد کرد.

اگرچه شیائومی در این خصوص صحبتی نکرده است اما به نظر می‌رسد که تعداد زیادی از این 3 میلیون گوشی، در چین فروخته شده است اما با افزایش دسترسی به اعضای خانواده‌ی Mi 11 و افزایش تعداد اعضای این خانواده، ممکن است این شرایط کاملاً تغییر کرده و در فروش جهانی شاهد افزایش باشیم.

اخبار مرتبط:

بررسی شیائومی Mi 11؛ اولین پرچمدار با پردازنده‌ی اسنپدراگون 888

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر