رسماً تأیید شد؛ شیائومی می ۱۱ بدون شارژر عرضه می‌شود

Untitled-1.jpg

براساس اعلام رسمی کمپانی شیائومی پرچمدار جدید این شرکت یعنی سری می 11 تا دو روز آینده یعنی 28 دسامبر که مصادف با 8 دی ماه است، قرار است که رونمایی شود. یکی از افشاگران به نام حوزه تکنولوژی در روز گذشته عکسی را از جعبه این دستگاه منتشر کرد و اعلام کرد که این پرچمداران بدون شارژر راهی بازار خواهند شد.

براساس اعلام رسمی کمپانی شیائومی پرچمدار جدید این شرکت یعنی سری می 11 تا دو روز آینده یعنی 28 دسامبر که مصادف با 8 دی ماه است، رونمایی خواهد شد. یکی از افشاگران مشهور حوزه تکنولوژی در روز گذشته عکسی را از جعبه این دستگاه منتشر کرد و اعلام کرد که این پرچمداران بدون شارژر راهی بازار خواهند شد.

یک روز بعد از افشا این اطلاعات یعنی امروز کمپانی شیائومی به صورت رسمی این موضوع را اعلام کرده است. درواقع امروز اکانت رسمی شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی Weibo پستی منتشر کرده و خبر حذف شارژر را قطعی دانسته است.

شیائومی نیز مانند اپل دوباره پای محیط زیست را به شعار خود باز کرده و گفته است که به دلیل محافظت از محیط زیست این پرچمداران بدون شارژر عرضه خواهند شد. در ادامه حرف‌هایی که گفته شده کمپانی شیائومی اعلام کرده که احتمالا با استقبال کاربران این موضوع مواجه نخواهد شد اما برای حفاظت از محیط ‌زیست تصمیم گرفته‌اند از هنجار جدید صنعت گوشی‌های هوشمند پیروی کنند.

Xiaomi-Mi-11-2.jpg
-

اگر به چند ماه گذشته برگردیم زمانی که آیفون 12 رونمایی شد؛ سامسونگ و شیائومی هر دو این تصمیم اپل را مسخره کردند. اما حالا بعد از گذشت مدت کوتاهی می‌خواهند پرچمداران جدید خودشان را بدون شارژر راهی بازار کنند. شیائومی اعلام کرده که در مراسم معرفی می ۱۱ در مورد این تصمیم توضیحاتی را ارائه می‌دهد که به احتمال زیاد در رابطه با تأثیر این کار بر بهبود وضعیت محیط‌ زیست خواهد بود. اما اپل نیز این توصیه‌ها را در دویداد معرفی آیفون 12 منتشر کرد، اما هنوز که هنوز است کاربران از این تصمیم اپل ناراضی هستند.

نظر شما در رابطه با این اخبار چیست؟ آیا شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و شیائومی واقعا به فکر وضعیت محیط زیست هستند؟ یا بیشتر از هر چیزی پای درآمد این شرکت‌ها به میان می‌آید، که کاربران باید به گونه‌ای غرامت اپیدمی کرونا را پرداخت کنند. نظر شما چیست ؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


4 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

حسین

شنبه, 06 دی 1399

اینخت فقط فکر جیب خودشون و گرفتن هزینه شارژر به صورت جداگانه هستند..
کدوم محیط زیست ؟؟؟

پاسخ

فرزان

شنبه, 06 دی 1399

این دنیا دیگه به درد نمی‌خوره...

پاسخ

ali

یک‌شنبه, 07 دی 1399

چرت و پرت می گویند، هدف فقط منافع خودشون و کسب درآمد بیشتر است. بالاخره این گوشی که خود به خود شارژ نمی شود و نیاز به یک شارژ کننده دارد و در نهایت مجبور به استفاده از قطعات الکترونیکی خواهیم بود.

پاسخ

فرزین

یک‌شنبه, 07 دی 1399

جاسوس افزار بدون شارژر! پول دادن به کمونیستا ینی نابود کردن دنیا

پاسخ

ثبت نظر