آیفون 15 پرو به عنوان برنده بهترین دوربین گوشی در جوایز MKBHD 2023 اعلام شد

apple iphone.jpg

مدل‌های جدید گوشی هوشمند آیفون 15 پرو از شرکت اپل با بهره‌مندی از پیشرفت‌های چشمگیر نسبت به نسخه‌های گذشته‌اش به بازار عرضه شدند.

دوربین این دستگاه از زمان عرضه‌ی خود به بازار، به طور گسترده تحسین شده است و در حال حاضر به عنوان بهترین دوربین در میان تمامی گوشی‌های هوشمند مشهور است. هر سال، کانال یوتیوب MKBHD میزبان جوایز گوشی‌های هوشمند در دسته‌های مختلف است. در سال جاری، آیفون 15 پرو به عنوان بهترین دوربین گوشی سال 2023 انتخاب شده است.

آیفون 15 پرو برنده جایزه بهترین دوربین گوشی در جوایز گوشی هوشمند MKBHD 2023 شد

همانطور که اشاره شد، بر اساس جوایز سالانه گوشی‌های هوشمند کانال MKBHD، گوشی آیفون 15 پرو به عنوان دارای بهترین دوربین در میان گوشی‌های هوشمند سال 2023 شناخته شده است. این انتخاب نشان‌دهنده موفقیت و سرعت بالاتر آیفون 15 پرو در رسیدن به فروش بیش از یک میلیون دستگاه است.

در حالی که گوشی‌های هوشمند دیگری وجود دارند که ممکن است در زمینه عکس‌برداری بهتری ارائه دهند، اما هیچ گوشی هوشمندی نمی‌تواند ویدیوهای بهتری از آیفون 15 پرو ضبط کند. دوربین این گوشی با سنسور و الگوریتم‌های محاسباتی بهبود یافته، جلب توجه بسیاری را به خود اختصاص داده است. مارکوس براونلی (Marques Brownlee)، میزبان کانال MKBHD، اظهار داشته است که گوشی‌های هوشمند مختلف ممکن است در برخی جنبه‌ها بهتر عمل کنند، اما آیفون 15 پرو بهترین دوربین را برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری ارائه می‌دهد.

MKBHD-Smartphone-of-the-Year

آیفون 15 پرو همچنین با معرفی پورت USB C جدید، امکان ذخیره‌سازی مستقیم ویدیوهای ضبط شده را بر روی دستگاه‌های ذخیره‌سازی خارجی فراهم کرده است. این ویژگی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا ویدیوهای ضبط شده توسط آیفون 15 پرو ممکن است به مقدار زیادی فضای ذخیره‌سازی نیاز داشته باشند.

در ادامه از جوایز دیگر اعلام شده است که گوشی گلکسی اس 23 اولترا برای ثبت تصاویر ثابت جایزه افتخاری را کسب کرده و گوشی پیکسل 8 پرو شرکت گوگل نیز در بخش دوربین شکست خورده است.

علاوه بر جایزه بهترین دوربین، آیفون 15 پلاس جایزه بهترین عمر باتری را نیز از سوی کانال MKBHD دریافت کرد. این دستگاه با بهره‌گیری از صفحه نمایش استاندارد 60 هرتزی و باتری بزرگ‌تر همراه با A16 Bionic کارآمد، توانست جایزه بهترین عمر باتری را برای سال 2023 به دست آورد. همچنین گوشی ROG Phone 7 ایسوس نیز جایزه افتخاری بهترین عمر باتری گوشی هوشمند را از آن خود کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: wccftech.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر