ریمیک بیشتری از سری بازی‌های رزیدنت اویل در راه است

Resident Evil.jpg

به پی موفقیت ریمیک بازی‌های رزیدنت اویل 2، 3 و 4، کپکام به دنبال ساخت ریمیک دیگر عناوین در این سری بازی است. سازنده ریمیک Resident Evil 4 اعلام کرد نسخه بازسازی دیگر بازی‌های رزیدنت اویل در راه است اما عنوان آن نامعلوم مانده.

در مراسم partner awards event پلی‌‎استیشن، یاسوهیرو آنپو (Yasuhiro Anpo)، کارگردان ریمیک رزیدنت اویل 4 اعلام کرد که ریمیک سه نسخه قبلی بسیار موفقیت‌آمیز بوده و به عنوان کسی که علاقه‌مند بازی‌های قدیمی این شرکت است، قصد دارد به ساخت دیگر نسخه‌های ریمیک ادامه دهد و آن‌ها را برای مخاطبان جدید بازسازی کند. به گفته آنپو، عنوانی که قرار است ریمیک شود، در آینده معرفی می‌شود بنابراین منتظر اخبار آن باشید.

بین طرفداران، بحث‌های زیادی راجع به عنوان بعدی ریمیک وجود دارد و در حال انتخاب بازی‌هایی هستند که سزاوار یک ریمیک مناسب است. بعضی از طرفداران، خواستار ریمیک Code Veronica به عنوان بازی بعدی این شرکت هستند اما ساخت رزیدنت اویل 4 ریمیک، احتمال بازسازی رزیدنت اویل 5 را بالا می‌برد. احتمال این موضوع نیز وجود دارد که هیچ‌کدام از این عناوین، عنوان بازسازی آینده این شرکت نباشد و نسخه دلخواه دیگری را ریمیک کنند.

resident evil games.jpg
-

یاسوهیرو آنپو در ادامه توضیح داد: ساخت بازی جدید بسیار مشکل است، چراکه نمی‌توانیم از استقبال بازیکنان مطمئن باشیم اما در رابطه با ساخت ریمیک، به دلیل این‌که بازیکنان نسخه اورجینال را تجربه کرده‌اند، می‌توانیم طبق سلیقه آن‌ها عناوین خود را انتخاب کنیم. ممنون از کاربرانی که نظر خود را در رابطه با بازی‌های بعدی این شرکت اعلام می‌کنند. ایده آن‌ها در رابطه با ویژگی‌های جدید بازی بسیار به ما کمک می‌کند تا بهترین تجربه را برای بازیکنان به وجود بیاوریم. به نظر من دلیل محبوبیت و موردپسند قرار گرفتن ریمیک‌های ما نیز همین موضوع باشد.

آخرین عنوان ریمیک شده از این سری بازی، عنوان رزیدنت اویل 4 است که در هفته آینده برای واقعیت مجازی PSVR2 منتشر خواهد شد. همچنین دی ال سی این بازی به نام Separate Ways، منتشر شده است که پس از اتمام بازی، می‌توانید به تجربه آن بپردازید. امیدواریم که شرکت کپکام در سال جاری ریمیک‌های جدید خود را معرفی و برای طرفداران خود در سراسر جهان عرضه کند. در صورت معرفی بازی جدید، خبر آن را در فیسیت قرار خواهیم داد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: playstationlifestyle.net

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر