زمان انتشار تریلر GTA 6 مشخص شد

GTA VI first trailer.jpg

پس از سال‌ها انتظار، بازی جی تی ای 6 به زودی عرضه خواهد شد و شرکت راکستار تاریخ اولین تریلر رسمی این بازی را معرفی کرده است. این ویدیو در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) ساعت 17:30 به وقت تهران منتشر خواهد شد.

پیش از این، شرکت راکستار اعلام کرده بود که در اوایل ماه دسامبر تریلر این بازی را منتشر خواهد کرد بنابراین بسیاری از طرفداران باور داشتند که تریلر این بازی در مراسم گیم اواردز 2023، در تاریخ 16 آذر رونمایی خواهد شد اما راکستار با انتشار پیامی به شایعات پایان داد و زمان رسمی این تریلر را معرفی کرد. به نظر می‌رسد طرفدارانی که سال‌های زیادی در انتظار این بازی بوده‌اند، قرار است به زودی شاهد عنوان بعدی سری بازی GTA باشند.

با وجود این‌که اطلاعات زیادی در رابطه با این بازی وجود ندارد و تنها شایعاتی راجع به آن منتشر شده است اما بازیکنان در حال انتشار حدس و گمان‌هایی خود راجع به آنچه در تریلر وجود دارد، هستند. در عکسی که راکستار در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده، نام Trailer 1 آمده که بیانگر وجود چندین تریلر برای این عنوان است بنابراین نباید انتظار بیان تمام ویژگی‌ها و تاریخ انتشار بازی در روز سه‌ شنبه را داشته باشیم. با توجه به استقبال بی‌اندازه بازیکنان، انتشار گیم‌پلی کوتاهی از این بازی می‌تواند انتظارات را برآورده کند و تا مدتی طرفداران را راضی نگه دارد.

پیش از این مشخص شده بود که در بازی جدید، برای اولین بار به عنوان یک شخصیت مونث به بازی می‌پردازیم؛ بنابراین می‌توان از حضور شخصیت قابل بازی جدید در این تریلر مطمئن بود. این شخصیت به همراه زوج خود با نام‌های Jason و Lucia در این بازی قرار دارند.

GTA 6.jpg
-

بازی GTA VI، مدت زیادی در دست توسعه بوده و طرفداران خود را در انتظار نگه داشته بود. هرچند که اطلاعات زیادی راجع به بازی توسط افراد مختلف لو رفته است اما هیچگاه شرکت سازنده به صورت رسمی اطلاعاتی را اعلام نکرده است. این تریلر، اولین اطلاعات رسمی از بازی GTA 6 را به ما می‌دهد.

به نظر شما باید منتظر چگونه اطلاعاتی در این تریلر باشیم؟ آیا می‌توانیم شاهد گیم‌پلی این بازی باشیم و تاریخ انتشار رسمی بازی را دریافت کنیم؟ تریلر این بازی را هنگام انتشار در سایت فیسیت قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر