عنوان ریمستر Grand Theft Auto Trilogy به سرویس گیم نتفلیکس می‌آید

Untitled-1.jpg

کالکشن سه‌گانه GTA ریمستر که در سال 2021 برای کامپیوتر و کنسول منتشر شد، از تاریخ 23 آذر در دسترس کاربران سرویس گیم نتفلیکس قرار خواهد گرفت. این بازی برای کسانی که اشتراک نتفلیکس را خریداری کرده‌اند، منتشر خواهد شد و از طریق برنامه موبایلی آن، می‌توانند به تجربه این بازی در گوشی‌های همراه خود بپردازند.

عنوان ریمستر Grand Theft Auto، شامل سه بازی GTA III، Vice City و San Andreas است که در سال 2021 برای بازیکنان کامپیوتر و کنسول‌های مختلف منتشر شد و به لطف سرویس گیم نتفلیکس، به زودی برای کاربران موبایل منتشر خواهد شد.

چند ماه پیش اعلام شد که نتفلیکس در حال همکاری با شرکت Take-Two است تا بتواند نسخه جدیدی از بازی GTA را برای سرویس خود ارائه کند اما مشخص شده است که این شرکت، در حال انتقال ریمیک سه‌گانه این بازی به سرویس گیم خود است. نتفلیکس این خبر را توسط ویدیویی، به صورت رسمی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرده است.

منبعی ناشناس ادعا کرده که طی چند ماه آینده، مشترکین نتفلیکس می‌توانند بازی‌های محبوب بر اساس فیلم و سریال‌های این سرویس را تجربه کنند. عناوینی مانند Squid Game و Wednesday در دست ساخت است و در حال بررسی امکان ساخت عناوینی مانند Black Mirror و Sherlock Holmes هستند.

پیش از این اعلام شده بود که سرویس گیم این شرکت، موفق به دریافت توجه زیاد بازیکنان نشده است ولی نتفلیکس همچنان در حال تلاش است تا سرویس خود را بهبود بخشد. در همین راستا، اعلام شد که عنوان Hades در سال 2024 برای سرویس گیم نتفلیکس منتشر خواهد شد.

اشتراک ویژه‌ای برای دسترسی به بازی‌های سرویس نتفلیکس وجود ندارد و تنها با خرید اشتراک ماهیانه فیلم و سریال نتفلیکس، می‌توانید به بازی‌های این سرویس نیز دست پیدا کنید. تجربه بازی‌ها برای کاربران اندروید و iOS در دسترس خواهد بود و نتفلیکس در حال به روزرسانی ویژگی‌های این سرویس است تا بتواند امکانات آن را گسترش دهد. یکی از اقدامات در این راستا، امکان استریم بازی‌های موبایلی بر روی تلویزیون و کامپیوتر است که به زودی این قابلیت، به سرویس گیم اضافه خواهد شد.

این شرکت به صورت گسترده بر روی پروژه گیم خود سرمایه‌گذاری کرده و شکست آن می‌تواند ضربه بزرگی به نتفلیکس بزند. به نظر شما، این سرویس می‌تواند موفق شود و جایگاه خود را بین پلیرها پیدا کند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: videogameschronicle.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر