اسکین رابرت پتینسون به بازی Arkham Knight اضافه خواهد شد

Untitled-1.jpg

لباس بتمن 2021 با نقش آفرینی رابرت پتینسون، به صورت رسمی وارد بازی Arkham Knight می‌شود و در ابتدا در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.

پس از گذشت 8 سال از زمان انتشار بازی سه‌گانه بتمن، این عناوین در راه کنسول نینتندو سوییچ هستند. در ویدیو معرفی این بازی که توسط شرکت نینتندو عرضه شده است، اسکین جدید رابرت پتینسون از فیلم بتمن 2021 نمایش داده می‌شود که هنگام عرضه بازی در دسترس بازیکنان سوییچ قرار خواهد گرفت؛ البته اسکین جدید، برای بازیکنان دیگر پلتفرم‌ها نیز منتشر خواهد شد اما زمان انتشار رسمی آن هنوز اعلام نشده است.

جزئیات این لباس در ثانیه‌های پایانی تریلر مشخص شده و طبق اطلاعات موجود در ویدیو، این اسکین پس از خریداری سه‌گانه بتمن به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

سه نسخه Batman: Arkham Trilogy در تاریخ 1 دسامبر (10 اذر) برای کنسول سوییچ عرضه خواهد شد و هنگام عرضه، لباس جدید بتمن نیز به بازی اضافه می‌شود اما به نظر می‌رسد که استفاده از این اسکین، تنها برای بازی Arkham Knight مورد استفاده باشد و خبری راجع به افزودن آن به دو بازی دیگر بتمن منتشر نشده است؛ همچنین گفته شده که این اسکین در دسترس دیگر پلتفرم‌ها قرار خواهد گرفت اما زمان انتشار آن مشخص نیست.

سه‌گانه بتمن در سال 2015 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شد بنابراین بسیاری از طرفداران، انتظار ارائه محتوای جدید برای بازی، مخصوصا زمانی که محتوای جدید مربوط به دنیای سینمایی این بازی باشد را نداشته‌اند. این بازی به عنوان یک پکیج کامل از سه بازی Batman: Arkham Asylum، Batman: Arkham City و Batman: Arkham Knight برای کاربران سوییچ عرضه می‌شود و امکان خریداری جداگانه بازی‌ها وجود نخواهد داشت.

چندی پیش، ویدیو‌هایی از اسکین رابرت پتینسون بر روی نسخه کامپیوتر این بازی لو رفت؛ بنابراین توسعه این اسکین به صورت کامل آماده شده و به زودی برای بازیکنان دیگر پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر