بازی Lethal Company در حال تبدیل شدن به بهترین بازی سال 2023 استیم است

Untitled-1.jpg

تنها شش هفته از انتشار بازی Lethal Company گذشته است و در حال حاضر با پیشگیری از عناوین محبوب مانند Resident Evil 4 Remake و Baldurs Gate 3، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های استیم شده است.

این بازی با توجه به استودیو سازنده ناشناخته و مستقل، در مدت کوتاهی تبدیل به یک بازی بسیار موفق و پرفروش شده و توانسته است رکوردهای مختلفی را به ثبت برساند. هرچند که شش ماه از زمان انتشار این عنوان می‌گذرد اما در طول چند هفته گذشته، بسیار محبوب شده و به لطف طرفداران، در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های استیم در سال 2023 محسوب می‌شود.

این بازی اکنون در صدر لیست بازی‌های سال 2023 استیم قرار دارد و همراه با بیش از 84 هزار نظر کاربر و 98 درصد رضایت بازیکنان، از عناوین معروفی مانند Resident Evil 4 و Baldur's Gate 3 پیشی گرفته و در حال تبدیل شدن به پرطرفدارترین بازی استیم است و محبوبیت آن همچنان در حال رشد است.

در سراسر شبکه‌های اجتماعی، می‌توان ویدیوهای وایرال این بازی را مشاهده کرد که در عین ترسناک بودن ژانر بازی، اوقات خنده‌دار و جالبی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. این بازی بین استریمرهای توییچ نیز محبوبیت خاصی پیدا کرده و توانسته با کنار زدن عناوین بزرگی همچون Call of Duty: Modern Warfare 3 ،Minecraft ،League of Legends ،World of Warcraft ،Dead by Daylight و... بازدیدکنندگان زیادی به دست آورد و تنها بازی‌های Fortnite و GTA V بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به Lethal Company دارند.

how-to-emote-in-lethal-company.jpg
گیم‌پلی بازی Lethal Company -

پیش از این نیز عناوینی مانند Fall Guys، Rust و Among Us با چنین استقبالی روبه‌رو شده بودند. بازی جدیدی مانند آن‌ها هر چند وقت منتشر می‌شود و به دلیل داشتن ویژگی خاص، توجه عده زیادی را به خود جلب می‌کند و استریمرها نیز به توجه بیشتر این بازی‌ها کمک می‌کنند.

البته موفقیت این بازی بسیار تحسین‌ برانگیز است؛ چراکه این عنوان هنوز به صورت کامل منتشر نشده و در حالت دسترسی زودرس قرار دارد. هدف این استودیو تازه ساخت از دسترسی زودرس، بازخورد بازیکنان بوده تا مسیر توسعه بازی را پیدا کنند و بتوانند این بازی را به سلیقه بازیکنان پیش ببرند و ظاهرا به این هدف خود رسیده‌اند چراکه یکی از نکات مثبت استودیو سازنده، عمل کردن به خواسته بازیکنان است. از زمان انتشار، این تیم بازی سازی آپدیت‌های مختلف همراه با چندین امکانات جدید و جذاب را منتشر و ویژگی‌هایی که کاربران از این بازی انتظار داشته‌اند را در بازی اعمال کرده است. اگر این استودیو به همین روال پیش برود، آینده‌ای بسیار روشن در انتظار این بازی خواهد بود.

این بازی تنها در دسترس کاربران کامپیوتر است که می‌توانید از طریق فروشگاه استیم آن را خریداری کنید. اگر شما هم جزء کسانی هستید که بازی‌ها را با دوستان خود تجربه می‌کنید، پیشنهاد می‌شود به این بازی جذاب بپردازید و اوقات خوشی را در کنار دوستان خود سپری کنید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر