سازندگان بازی Warframe، تست اولیه بازی جدید خود را به زودی آغاز می‌کنند

Untitled-1.jpg

توسعه‌دهندگان بازی Soulframe اعلام کرده‌اند که این عنوان وارد مرحله تست شده است و به زودی آماده پذیرش بازیکنان خواهند بود. به گفته این شرکت، یک نسخه بسیار اولیه در ماه آینده، در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار خواهد گرفت تا توسعه‌دهندگان بتوانند عیب‌های فعلی در بازی را پیدا کنند و به سلیقه آن‌ها بازی را توسعه دهند. همچنین اعلام شده است که این عنوان، یک بازی رایگان خواهد بود.

استودیو Digital Extremes که عناوین خاطره‌انگیزی همچون The Darkness II و Dark Sector را در کارنامه خود دارد، پس از ده سال پشتیبانی از بازی Warframe، بازی جدید خود را توسعه داده و اکنون برای تست اولیه آن آماده شده است.

در آخرین ویدیو که از تهیه‌کنندگان و کارگردان این عنوان منتشر شده است، مدیرعامل استودیو Digital Extremes به نام Steven Sinclair، اعلام کرد که به زودی آماده تست بازی می‌شوند و در ماه آینده یک نسخه آزمایشی بسیار محدود از این بازی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند. همانطور که Steven Sinclair گفته است، نسخه‌ای که به زودی برای بازیکنان منتشر می‌شود، نسخه آلفا بازی نخواهد بود و تنها یک تست بسیار اولیه از بازی است تا بعضی قابلیت‌ها را بسنجند. او در ادامه توضیح داد که چه ویژگی‌هایی در این بازی قرار گرفته و بازیکنان چه قابلیت‌هایی را در این بازی می‌توانند تجربه کنند.

گیم‌پلی 30 دقیقه‌ای از این بازی منتشر شده است که می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

تست اولیه، تنها برای کاربران کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت و تنها بخش کوچکی از جزیره اصلی برای این تست در نظر گرفته شده است. چندین سیاه چاله و نبردهای مختلف را در این تست می‌توانید تجربه کنید و همچنین چند نمونه محدود از آپگرید کاراکتر که در ورژن اصلی موجود است، در این بازی وجود دارد.

این نسخه تست، به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا بازی را به سلیقه بازیکنان کامل کنند و ویژگی‌های مورد علاقه آن‌ها را در بازی قرار دهند. شخصی‌سازی بعضی از کاراکترها را نیز در این نسخه محدود می‌توانید انجام دهید؛ البته اولویت این تست با کسانی است که زودتر از بقیه در وب‌سایت رسمی Soulframe website ثبت‌ نام کرده باشند. لینک دعوت نامه برای تجربه این تست توسط ایمیل برای کاربران ارسال خواهد شد و تنها حدود 100 نفر می‌توانند این عنوان را تجربه کنند و همزمان با گسترش بیشتر بازی، نفرات بیشتر قادر به تجربه این عنوان خواهند بود.

اطلاعاتی راجع به یکسان بودن گیم‌پلی 30 دقیقه‌ای منتشر شده و نسخه تست این بازی در دسترس نیست اما تیم توسعه تایید کرده‌اند که قابلیت نوازش گرگ به تازگی اضافه شده است و در نسخه تست نیز می‌توان از این قابلیت استفاده کرد.

این بازی رایگان، در اواخر سال 2024 برای پلیرهای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و کامپیوتر به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mp1st.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر