بازی Death Stranding 2 در سال 2025 عرضه خواهد شد

Untitled-1.jpg

یکی از طراحان عنوان Death Stranding 2، اعلام کرده است که این بازی در سال 2025 عرضه خواهد شد. این خبر توسط یکی از طراحان آنلاین این بازی به دست رسیده است که در میان بسیاری از کارهای خود، تاریخ انتشار این بازی را سال 2025 اعلام کرده است. استودیو سازنده هنوز این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

نسخه اول این بازی (بدون در نظر گرفتن نسخه death stranding director's cut)، در سال 2019 عرضه شد بنابراین انتشار بازی Death Stranding 2 در سال 2025، می‌تواند نشانگر توسعه 6 ساله این عنوان باشد. البته تیم سازنده این عنوان، به صورت رسمی این تاریخ انتشار را تایید نکرده است و صحت این خبر، در هاله‌ای از ابهام است. استودیو کوجیما، تریلری برای معرفی این بازی منتشر کرده است اما زمان عرضه آن مشخص نیست.

این خبر در سایت ResetEra، توسط کاربری به نام Red Kong XIX اعلام شد. در آن پست، نام طراحی که تاریخ انتشار را اعلام کرده است، ذکر نشده اما ظاهرا در لیست ArtStation، به عنوان یکی از طراحان بازی نام برده شده است که بیانگر اعتبار این طراح است.

هیدئو کوجیما، پس از جدایی بحث برانگیز از کونامی، استودیو اختصاصی به نام Kojima Productions را تاسیس کرد و اولین بازی خود به نام Death Stranding را توسعه داد که توانست نظر بسیاری از پلیرها را به خود جذب کند. عده‌ای از بازیکنان از آن استقبال کردند درحالی که بسیاری دیگر از این عنوان ناامید شدند. بازی Death Stranding 2، دومین اثر این استودیو خواهد بود که پس از 6 سال انتظار قرار است منتشر شود. هرچند که تاریخ انتشار، تنها حدس و گمان است و باید تا زمان اعلام رسمی توسط استودیو کوجیما صبر کنیم اما به نظر می‌رسد که سال 2025، زمان مناسبی برای انتشار این بازی باشد.

مراسم The Game Awards 2023، به زودی برگزار می‌شود و ممکن است در این مراسم از این عنوان رونمایی شود و همراه با انتشار تاریخ رسمی در طی این مراسم، به تمام شایعات پایان دهد. این مراسم در 16 آذر برگزار می‌شود و احتمال دارد که اخبار بازی‌های مورد انتظاری از جمله GTA 6 ،Warhammer 40K: Space Marine 2 و دیگر عناوین مشخص شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر