ریمیک Prince Of Persia: Sands Of Time، یک قدم بزرگ به انتشار نزدیک‌تر شد

Untitled-1.jpg

در آستانه 20 سالگی سری بازی Prince of Persia، شرکت یوبی‌سافت اخبار تازه‌ای در رابطه با این ریمیک منتشر کرده است و اعلام شده که توسعه این بازی پس از توقف طولانی، قدم بزرگی را طی کرده است.

روز پیش، سالگرد 20 سالگی بازی Prince of Persia: The Sands of Time بود و اکنون دو دهه از انتشار این بازی گذشته است. این عنوان در سال 2021 با تاخیر روبه‌رو شد و زمان جدید آن را نامعلوم اعلام کردند اما در سال 2022 همراه با تیمی جدید، برای بار دیگر در دست توسعه قرار گرفت.

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات که باعث لغو پروژه بازسازی این عنوان شد، استفاده از موتور بازی سازی AnvilNext 2.0 بود که عمده استفاده آن برای ساخت عناوین جهان باز است. در حالی که شرکت یوبی‌سافت بعضی از عناوین خود را تاخیر زده است، خبر پیشرفت این بازی می‌تواند برای طرفداران استودیو یوبی‎سافت و سری پرنس آف پرشیا خبر بسیار خوبی است.

هنوز اطلاعات جامعی راجع به این پروژه در دسترس کاربران قرار نگرفته است و تنها نکته‌ای که به صورت رسمی اعلام شده، ساخت آن به وسیله استودیو Ubisoft Montreal است. همزمان با سالگرد 20 سالگی بازی پرنس آف پرشیا، شرکت یوبی‌سافت در حساب توییتر رسمی خود پیامی منتشر کرد و از پیشرفت این پروژه خبر داد.

در این پست اعلام شده است که توسعه این بازی به خوبی پیش می‌رود و توانسته‌اند یک مرحله حساس در توسعه را با موفقیت پشت سر بگذارند. هرچند که اطلاعات دیگری را با کاربران به اشتراک نگذاشته‌اند اما مطمئن هستیم که این بازی با سرعت خوبی در حال ساخت و توسعه است.

با توجه به این نکته که پروژه ساخت ریمیک در سال گذشته برای بار دوم شروع شد، به نظر می‌رسد که در اوایل راه توسعه باشد و احتمال نمایش تریلر در آینده نزدیک، بسیار دور از ذهن است.

در چند ماه آینده، عنوان جدید پرنس آف پرشیا به نام The Lost Crown منتشر خواهد شد و تا زمان انتشار نسخه ریمیک، می‌توانید به تجربه این بازی بپردازید. در صورت انتشار اخبار جدید، آن را با شما در میان می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر