احتمال نمایش بازی «دث استرندینگ 2» در مراسم «گیم اواردز 2023»

game.jpg

تقریباً یک سال از معرفی رسمی بازی «دث استرندینگ 2» (Death Stranding 2) می‌گذرد و استودیو «کوجیما پروداکشنز» (Kojima Productions) اکنون قصد دارد در مراسم The Game Awards 2023، تریلر جدیدی از این بازی را نمایش دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری GamingBolt، بازی Death Stranding 2 در مراسم TGA سال گذشته به طور رسمی معرفی شده بود و به احتمال زیاد در مراسم امسال «گیم اواردز» نیز به نمایش در خواهد آمد. «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) اخیراً یک توییت منتشر کرده که به نظر می‌رسد در حال تدوین تریلر جدیدی برای این بازی است. او همواره عادت داشته پشت پرده فرایند تدوین تریلرها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد و با نزدیک شدن به مراسم TGA 2023، این امر تأیید شده است.

F_qHByMWwAAPA2

تمایل جف کیلی به ارائه نمایش بازی Death Stranding 2 در مراسم گیم اواردز

تنها دو هفته تا شروع مراسم The Game Awards 2023 باقی مانده و اکانت رسمی مراسم نیز واکنشی به پست «هیدئو کوجیما» نشان داده است. «جف کیلی» (Geoff Keighley)، برگزارکننده این مراسم، همواره یکی از حامیان بزرگ «هیدئو کوجیما» بوده است؛ بنابراین، حضور نمایش بازی Death Stranding 2 در این مراسم امسال تقریباً حتمی به نظر می‌رسد. البته پیام اکانت TGA به سرعت حذف شد، اما تصویر آن را می‌توانید در زیر ببینید:

نمایش بازی Death Stranding 2

تاکنون اطلاعات گسترده‌ای درباره بازی Death Stranding 2 منتشر نشده است. انتظار می‌رود بازیگران معروفی دیگری به جز شخصیت‌های اصلی نیز در این بازی حضور داشته باشند. عنوان Death Stranding 2 احتمالاً در سال‌های 2024 یا 2025 به صورت انحصاری برای کنسول «پلی‌استیشن 5» (PlayStation 5) منتشر شود. تاریخ دقیق انتشار این بازی هنوز اعلام نشده است، اما طرفداران آثار «کوجیما» امیدوارند با انتشار تریلر جدیدی در مراسم گیم اواردز، این موضوع مشخص‌ شود.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gamingbolt

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر