مراسم 2023 The Game Awards به فورتنایت رسید

Untitled-1.jpg

مراسم 2023 The Game Awards به زودی برگزار می‌شود اما پیش از آن، بازیکنان می‌توانند از طریق بازی فورتنایت در مراسم ساخته شده توسط اپیک گیمز و با اجرای Geoff Keighley (مجری برنامه‌های گیم اواردز) شرکت کنند و در رای‌گیری بهترین جزیره طراحی شده سال 2023 شرکت کنند.

مراسم گیم اواردز در تاریخ 16 آذر برگزار می‌شود ولی اگر قبل از این تاریخ می‌خواهید نسخه کوچکی از این مراسم را تجربه کنید، می‌توانید وارد بازی فورتنایت و جزیره گیم اواردز شوید. هنگام ورود به این جزیره می‌توانید شخصیت Geoff Keighley، مجری برنامه گیم اواردز را ببینید که توسط خود او اجرا می‌شود و می‌توانید بهترین جزیره ساخته شده در سال 2023 را انتخاب کنید. ایونت Game Awards همراه با یک ویدیو در یوتیوب منتشر شد که می‌توانید در اینجا تماشا کنید

این بازی رویدادهای زیادی از جمله کنسرت تراویس اسکات و آریانا گرانده تا حضور گالاکتوس را در این بازی انجام داده اما اجرای یک رای‌گیری، برای بار اول در این بازی انجام داده شده و تا 15 آذر می‌توانید در این رویداد شرکت کنید و جزیره برنده در تاریخ 16 آذر طی مراسم اصلی گیم اواردز معرفی می‌شود.

این رویداد در صفحه اصلی بازی موجود نیست و همانند بسیاری از ایونت‌های این عنوان، باید از طریق کد جزیره وارد آن شوید. کد این جزیره 8532-1358-0853 است که با واردکردن آن در قسمت جست‌وجوی این بازی می‌تواند به این جزیره وارد شوید و در کنار ویژگی‌های آن به رای‌گیری پردازید.

این رویداد، اولین رویداد واقعی در این بازی نیست اما اولین رویداد گیم اواردز در این بازی یا هر بازی دیگری است و تا به حال هیچکدام از بازی‌های دیگر این کار را انجام نداده‌اند.

برگزاری این رویداد باعث شده تا شخصیت Geoff Keighley، تبدیل به یک اسکین قابل خرید برای بازیکنان تبدیل شود. علاقه‌مندان می‌توانند اسکین این شخصیت را خریداری کنند و به عنوان آن به تجربه بازی بپردازند.

اگر شما هم جزء پلیرهای بازی محبوب فورتنایت هستید، پیشنهاد می‌کنم این ایونت جذاب را از دست ندهید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر