تبلیغات پاپ آپ مربوط به Assassin's Creed Mirage، یک خطای فنی بوده

Untitled-1.jpg

به تازگی بعضی از بازیکنان سری اساسینز کرید، هنگام تجربه بازی Assassin’s Creed Odyssey با تبلیغات پاپ آپ مواجه می‌شوند که تمام صفحه را در برمی‌گیرد. این مشکل، تنها توسط کاربران کنسول‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن گزارش شده و نارضایتی بسیاری از بازیکنان را در پی داشته است.

شرکت یوبی‌سافت، علت رخداد این مشکل که در هفته جاری در حال وقوع است را مشکلات فنی اعلام کرده. بازیکنان در سایت ردیت پیام‌هایی در رابطه با این اتفاق منتشر کرده‌اند که هنگام بازگشت به منو بازی، پیام تبلیغاتی به بازیکنان نمایش داده می‌شود و تخفیفات بلک فرایدی برای خرید بازی اساسینز کرید میراژ را نمایش می‌دهد.

سخنگوی یوبی‌سافت در رابطه با این مشکل، بیانیه‌ای برای سایت The Verge ارسال کرد و در آن اعلام داشت که این مشکل، در روز گذشته برای پلیرهای چندین عنوان از سری بازی‌های Assassin's Creed رخ داده است و ما از این مشکل باخبر هستیم. این مشکل به دلیل یک خطای فنی اتفاق افتاده و به زودی برطرف خواهد شد.

به تازگی، تیم پشتیبانی اساسینز کرید در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، اعلام کرده است که این تبلیغ را برای تخفیفات جمعه سیاه در نظر گرفته بوده‌اند و هدف آن‌ها از انتشار این تبلیغ، نمایش آن در صفحه اصلی بازی‌ها بوده اما به دلیل نقص فنی، این پیام در داخل بازی به صورت پاپ آپ نمایش داده می‌شود و به گفته او، این مشکل در حال حاضر برطرف شده است.

بسیاری از بازیکنان نیز گزارش داده‌اند که هنگام روشن کردن دستگاه‌های ایکس‌باکس، با پاپ آپ تمام صفحه‌ای برای تبلیغ بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 روبه‌رو می‌شوند؛ هرچند که این اتفاق برای تمام دارندگان ایکس‌باکس رخ نداده است اما باعث آزار بسیاری از کاربران شده است. با توجه به این موضوع، استفاده از این نوع تبلیغات توسط یوبی‌سافت، تنها یک مشکل فنی بوده است؟ امیدواریم که دیگر اتفاقات این چنینی رخ ندهد تا بازیکنان بتوانند با خیالی آسوده و بدون دردسر به تجربه بازی‌های خود بپردازند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر