یوتیوب با قابلیت جدید خود گیمرها را خوش‌حال خواهد کرد

youtube.jpg

اکنون کاربران یوتیوب پریمیوم دارای امکان هستند تا به جای تماشای ویدیوهای بدون تبلیغات، در این پلتفرم بازی نمایند.

پس از اقدام یوتیوب برای محدود کردن تبلیغات، این پلتفرم برنامه‌هایی را برای بهبود سرویس پریمیوم پولی خود معرفی نموده است تا کاربران را به پرداخت هزینه اشتراک در یوتیوب ترغیب نماید. حالا که پس از پرداخت هزینه اشتراک، کاربران از تبلیغات مزاحم معاف شده‌اند، به علاوه از ویژگی‌های جذابی همچون تب Playables نیز بهره‌مند می‌شوند.

به گفته اطلاعیه‌ی رسمی، تب Playables بخشی جداگانه در اپلیکیشن یوتیوب برای گوشی‌های همراه و رایانه‌های شخصی فراهم شده است که این امکان را به کاربران می‌دهد تا بازی‌های آرکید را اجرا کنند. برخی از کاربران پریمیوم اعلان‌های مرتبط با این امکان را دریافت کرده‌اند و قادرند این گزینه را از طریق تنظیمات فعال کنند.

youtubeplayables

ویژگی جدید Playables در یوتیوب

هنگامی‌که به تب Playables مراجعه می‌کنید، می‌توانید یکی از ۳۷ بازی موجود را اجرا کنید، که یکی از آن‌ها Angry Birds Showdown است. نکته‌ی مثبت این امکان این است که نیازی به دانلود هیچ فایلی ندارید و تمام بازی‌ها را می‌توانید در مرورگر رایانه یا اپلیکیشن موبایل یوتیوب اجرا کنید.

ما شاهد یک رویکرد مشابه در نتفلیکس بوده‌ایم؛ اما باید دید که آیا این رویکرد موفق خواهد بود یا خیر. در واقع، حتی یوتیوب هم از موفقیت این تغییر مطمئن نیست. این شرکت اعلام کرده که سرویس جدید تا ۲۸ مارس ۲۰۲۴ (۹ فروردین ۱۴۰۳) در دسترس خواهد بود و بعداً تصمیمی درباره حفظ یا حذف این بخش جدید خواهد گرفت.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: youtube.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر