هواوی اپلیکیشن My Huawei را در اپ گالری منتشر کرد

Untitled-1.jpg

هواوی اخیراً یک اپلیکیشن با نام My Huawei را راه‌اندازی کرده است که در این اپلیکیشن سرویس‌های مختلف هواوی مانند Huawei Club، Gamer Center و Member Center به چشم میخورد.

کمپانی هواوی اعلام کرده است که اپلیکیشنی طراحی کرده که آن را با نام My Huawei در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا چندین سرویس مختلف هواوی به صورت یکجا به کاربران ارائه شود. آن طور که در هواوی سنترال نوشته شده، تجربه‌ جدیدی برای کاربران این کمپانی چینی بدست خواهد آمد.

رئیس بخش کسب‌و‌کار دستگاه‌ها و گروه تجاری مصرفی هواوی، کوین هو، در صحبتی که انجام داده رسما تایید کرده که برنامه‌ای تحت نام مای هواوی ساخته شده است که شامل اپلیکیشن‌های مستقلی مانند Huawei Club، Gamer Center و Member Centerاست. اما حالا افشاگری در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده که اپلیکیشن My Huawei مدست‌هاست که نسخه بتا آن در دسترس بوده و الان به صورت رسمی در رسمی در فروشگاه آنلاین AppGallery فهرست شده است که خبر خوبی برای کاربران محسوب می‌شود.

My-Huawei-App.jpg
-

در بخش توضیحات اپلیکیشن My Huawei، گفته شده است که سرویس‌های مختلفی مانند مهارت‌های گیم‌پلی و فروشگاه‌های نزدیک، Huawei Club،Gamer Center و Member Centerدر دسترس است. حتی در این اپلیکیشن این امکان وجود دارد که کاربران اگر سرویس‌های جدیدی لازم دارند، بتوانند آن‌ها را خریداری و به اپلیکیشن خود اضافه کنند. هدف هواوی از انتشار این اپلیکیشن، «ارائه‌ی سرویس‌های باکیفیت و سریع»‌ به کاربران در قالب اپلیکیشنی واحد است.

هواوی در بخش توضیحات این اپلیکیشن می‌گوید:« کاربران فقط با یک کلیک می‌توانند فروشگاه‌های نزدیک را پیدا کنند و قرارهای آنلاین خود و سرویس تشخیص هوشمند را جستو جو کنند.»


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: huaweicentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر