ایرپادز پرو جدید و آیپد پرو بازطراحی شده سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شوند

Untitled-1.jpg

خبرگزاری بلومبرگ گزارشی منتشر کرده و در آن مدعی شده که نسل جدید مک‌بوک‌پرو و ایربادز تا پایان سال 2021 رونمایی خواهند شد و سایر محصولات مهم این کمپانی قرار است که سال آینده راهی بازار شوند.

در ادامه این گزارش گفته شده که غول تکنولوژی ایالات متحده در حال آماده سازی از بین آن‌ها می‌توانیم به ایرپادز پرو جدید، آیپد پرو بازطراحی شده، مک پرو با چیپست اختصاصی، مک‌بوک پرو مبتنی بر طراحی جدید با چیپست اختصاصی و ۳ مدل اپل واچ اشاره داشته باشیم.

اگر به یاد داشته باشید در گزارش‌هایی که قبلا منتشر شده بود، اعلام می‌شد که نسل جدید ایرپادز پرو با سنسورهای حرکتی راهی بازار خواهند شد که برای ردیابی فعالیت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در ضمن اپل طراحی متفاوتی از این محصول که فاقد ساقه است را هم آزمایش کرده است. شایعات در رابطه با آیپد پرو نیز به ما می‌گوید که قرار است، اپل پنل پشتی شیشه‌ای آن را تغییر دهد و شارژ ایرپادز از طریق پنل پشتی این تبلت را امکان‌پذیر کند.

637621102527419265.jpg
-

همچنین در سال ۲۰۲۲ می‌توانیم انتظار معرفی هدست اپل را داشته باشیم که ویژگی‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را به ارمغان می‌آورد. البته گفته می‌شود برای عرضه‌ی عینک هوشمند اپل باید بین ۲ تا ۴ سال منتظر بمانیم. با وجود اینکه شایعه‌ها درباره‌ی پشتیبانی آیفون ۱۳ از ارتباط ماهواره‌ای منتشر شد، اما این خبرگزاری بار دیگر اعلام کرده که اپل همچنان مشغول آماده‌سازی این مشخصه است. برای یادآوری باید بگوییم این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد در شرایط اورژانسی و در مناطقی که فاقد سیگنال موبایل هستند، پیام ارسال کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: MacRumors

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر