آی‌مک پرو جدید با پنل Mini-LED احتمالا در تابستان پیش رو از راه می‌رسد

اپل.jpg

براساس شنیده‌های جدید آی مک پرو در تابستان سال میلادی معرفی خواهد شد و نه در بهار پیش‌رو. اخیرا در گزارشی اعلام شده که تحویل پنل Mini-LED این دستگاه از ماه ژوئن (خرداد) آغاز می‌شود ولی برای رونمایی رسمی باید تا اوت یا سپتامبر (مرداد و شهریور) منتظر بمانیم.

راس یانگ که نامش را زیاد شنیده‌ایم و پیشینه قوی در تحلیل صنعت نمایشگرها دارد و مدیرعامل شرکت DSCCاست، اعلام کرده که اپل در فصل بهار نمی‌خواهد از آی مک پرو رونمایی کند. زمان‌بندی عرضه این محصول به فصل تابستان موکول شده، چون تحویل پنل‌های آی‌مک تازه از انتهای بهار آغاز خواهد شد. این تحلیل‌گر می‌گوید که پنل نمایش Mini-LED این سری از دستگاه‌ها محدوده‌های نوری کمتری نسبت به آیپد و مک‌بوک پرو Mini-LED خواهد داشت که این خبر برای کاربرانی که می‌خواهند این محصول را خریداری کنند، ناراحت کننده ‌است.

این تحلیل‌گر پیش‌تر نیز گفته بود که آی مک پرو با یک صفحه‌نمایش Mini-LED عرضه خواهد شد. حتی خبرگزاری بلومبرگ نیز این خبر را تایید کرد و گفت که در رویداد پیش‌رو که احتمالا در ماه مارس یا آوریل (اواخر اسفند تا اوایل اردیبهشت) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

imac-pro-2.jpg
-

قرار است که امسال آی مک 27 اینچی و یک آی مک 24 اینچی راهی بازار شود، احتمالا نام این سری آی‌مک پرو خواهد بود که با برادر کوچک‌تر خود فرق داشته باشد. به‌علاوه، استفاده از پسوند پرو می‌تواند این دستگاه را در کنار مدل‌های مک‌بوک پرو قرار دهد. احتمالا شاهد استفاده از چیپست M1 پرو و M1 مکس باشیم که قدرت بهتری برای کاربران ارائه خواهد داد. از نظر طراحی ظاهری هم انتظار داریم که شمایل جدیدی را در این دستگاه ببینیم. حاشیه‌های صفحه باید باریک‌تر شده باشند و خود بدنه با رنگ‌های جدیدی ارائه شود.

این کامپیوتر آل این وال احتمالا مشابه مک‌بوک پرو درگاه‌های USB-C، کارت‌خوان SD و درگاه HDMI خواهد داشت. به‌علاوه، احتمال دارد که مثل مدل 24 اینچی یک درگاه اترنت روی آداپتور برق این محصول قرار داده شود. انتظار داریم که این دستگاه را در مدل مجهز به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2000 دلار ببینیم.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: 9to5mac

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر