افشای رندرهای قاب محافظ گلکسی S22 اولترا؛ طراحی P شکل دوربین اصلی

S22.jpg

کمپانی سامسونگ بنا دارد تا اوایل سال آینده میلادی یعنی در روزهای ابتدایی سال 2022 از جدیدترین پرچمدار سری گلکسی اس رونمایی کند، این روزها اخبار و شایعات زیادی در رابطه با این سری از گوشی‌های هوشمند منتشر می‌شود. حالا شاهد انتشار رندرهای قاب محافظ گلکسی S22 اولترا هستیم که طراحی ماژول دوربین آن را به نمایش می‌گذارند و از سبک جدید طراحی آن خبر می‌دهند.

منبع معتبری با نام «رولند کوانت» که اخبار مربوط به تکنولوژی را در حساب توییترش منتشر می‌کند، مدعی شده که این تصاویر مربوط به یک فروشگاه بریتانیایی است که ظاهر کلی این دستگاه‌ را نشان می‌دهد. این قاب‌های محافظ که «Clear Standing Cover» و «Clear View Cover» نام دارند، ماژول دوربین اصلی را نشان می‌دهند.

طراحی دوربین گلکسی S22 اولترا

در این تصاویر و رندرهای منتشر شده با طراحی متفاوت ماژول دوربین روبه‌رو هستیم که به صورت P شکل است و با برخی رندرهای قبلی مطابقت دارد. البته بعضی از منابع اعلام می‌کنند که زبان طراحی هر نسخه متفاوت است و تصاویر زنده گلکسی S22 اولترا، از قرارگیری جداگانه سنسورهای دوربین خبر می‌دهد.

S22.jpg
-

براساس رندرهای جدیدی که از گلکسی اس 22 اولترا منتشر شده، ماژول دوربین این دستگاه بیرون زده‌گی دارد. همچنین با دوربین اصلی چهارگانه به همراه فوکوس لیزری روبه‌رو هستیم. در ماژول دوربین یک فلاش LED هم به چشم می‌خورد.

FG0GX6oXIAMlKFV.jpg
-

رولند کوانت همچنین تصویری از قلم S Pen مخصوص گلکسی S22 اولترا منتشر کرده که تفاوتی با نسل کنونی قلم سامسونگ ندارد. برخی شایعات از گلکسی S22 اولترا با نام گلکسی S22 نوت یاد می‌کنند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mobilefun

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر