سامسونگ احتمالا گلکسی S22 اولترا را با نام گلکسی S22 نوت عرضه می‌کند

sam s22 note.jpg

نسخه اولترا گلکسی اس 22 مانند نسل قبلی خود از قلم S Pen بهره خواهد برد، اما براساس شایعات گفته شده که برای اولین بار مثل سری گلکسی نوت شکاف مخصوصی برای نگهداری از این قلم در این گوشی تعبیه شده است. حالا با این اخبار و گزارش‌ها شایعه شده است که سامسونگ می‌خواهد نام این دستگاه را گلکسی S22 نوت بگذارد.

یکی از افرادی که نزدیک به کمپانی اپل است در حساب توییتری FrontTron پستی منتشر کرده و گفته که سامسونگ قوی‌ترین پرچمدار نسل بعدی خود را با نام گلکسی S22 نوت راهی بازار خواهد کرد. برای اولین بار پسوند اولترا با سری S20 به بازار آمد و به نظر می‌رسد که بعد از دو سال قرار است که این نام از رده خارج شود.

کمپانی سامسونگ اعلام کرده که فعلا قصد تولید موبایلی با نام سری گلکسی نوت ندارد، اما از سویی دیگر هنوز اعلام نکرده که دیگر سری نوت را تولید نخواهد کرد، حالا به نظر می‌رسد که این تصمیم برای انتقال نام نوت به پسوند قدرتمندترین مدل سری S منطقی باشد. گفتنی است که طبق شایعات، این مدل تفاوت‌های عمده‌ای با گلکسی S22 و S22 پلاس خواهد داشت و حتی از نظر طراحی ظاهری بیشتر شبیه سری نوت است.

Samsung-Galaxy-S22-Ultra-White-Renders.jpg
-

استفاده از نام دو پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی سری S و سری نوت در کنار یکدیگگر کمی نامأنوس و غیرطبیعی خواهد بود ولی با توجه به مشکلات زنجیره تامین که بر اثر همه‌گیری ویروس کرونا به وجود آمده، دیگر با این اتفاقات غیرطبیعی آشنا شده‌ایم. سامسونگ با این نام گزاری شاید بتواند نهایت رضایت طرفداران سری گلکسی نوت را جلب کند. آن‌ها پارسال از عرضه قلم با اس ۲۲ اولترا راضی نبودند، چون نمی‌شد S Pen را در خود دستگاه قرار داد.

سامسونگ پیش‌تر می‌خواست سری گلکسی زد را جایگزین سری گلکسی نوت کند و حتی قلم S Pen را برای گلکسی زد فولد ۳ عرضه کرد، اما حالا ظاهرا این شرکت متوجه شده که کاربران برای جایگزین سری نوت به دنبال یک موبایل عادی‌تر هستند و به همین منظور احتمالا نام این خانواده را روی برترین مدل سری S22 قرار خواهد داد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: tomsguide

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر