اولین تصاویر واقعی گلکسی S22 اولترا منتشر شد

Untitled-1.jpg

سامسونگ فقط چند ماه دیگر از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد و به لطف انتشار گزارش‌های مختلف، تقریبا تمام مشخصات این گوشی‌ها فاش شده است. در این میان، ساعاتی قبل اولین عکس‌های واقعی گوشی گلکسی S22 اولترا منتشر شد که زوایای مختلف این گوشی را نشان می‌دهند. روی هم رفته جزئیات موجود در این عکس‌ها مطابق با رندرهای منتشر شده هستند.

طی سال‌های گذشته شایعات زیادی در مورد ادغام گوشی‌های سری گلکسی S و گلکسی نوت منتشر شده و وقتی اعلام شد که گلکسی S21 اولترا از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند، بسیاری از کارشناسان این اقدام را به عنوان نشانه‌ای برای مرگ سری گلکسی نوت مطرح کردند. با این حال گوشی موردنظر صرفا از این قلم پشتیبانی می‌کند و در بدنه جایگاهی برای آن تعبیه نشده است.

Untitled-2.jpg
-

ماه گذشته اولین رندرهای گلکسی S22 اولترا از وجود جایگاه این قلم در بدنه‌ی گوشی خبر دادند و حالا در اولین تصاویر واقعی این گوشی هم این مشخصه بار دیگر تایید شده است. شرکت‌ها برای ساخت گوشی‌ها در ابتدا چندین مدل اولیه از آن‌ها می‌سازند و ظاهرا این هم یکی از همین مدل‌های اولیه محسوب می‌شود و در پشت بدنه می‌توانیم برچسبی را ببینیم که بر روی آن عبارت «محرمانه» قرار گرفته است.

S22-Ultra-6.jpg
-

بر اساس این تصاویر، ضخامت بدنه‌ی این گوشی نسبتا بالاست که با توجه به قرارگیری قلم S Pen در آن، چنین چیزی کاملا طبیعی است. در پنل پشتی هم با برخلاف نسل قبلی دیگر با برجستگی ماژول دوربین روبرو نیستیم ولی مانند S21 اولترا باید انتظار بهره‌گیری از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و پریسکوپی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۱۰ برابری را داشته باشیم.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Android Authority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر