تصویر لو رفته قاب گلکسی S22‌ اولترا طراحی ماژول دوربین را فاش کرد

Untitled-1.jpg

فقط چند ماه دیگر تا مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی S22 Ultra باقی مانده است و هرچه که به این تاریخ نزدیک‌تر می‌شویم اخبا و اطلاعات بیشتری از این سری از پرچمداران منتشر خواهد شد. این گونه که مشخص است ماژول دوربین سری بعدی پرچمدار سامسونگ P گشکل خواهد بود و امروز نیز تصاویر قاب این دستگاه منتشر شد. این تصویر نشان می‌دهد دوربین گوشی بعدی کره‌‌ای‌ها به شکل جزیره‌ای خواهد بود.

براساس اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده می‌دانیم که گلکسی S22 طراحی P شکل دارد و در دو ردیف جداگانه به صورت عمودی در پنل پشتی جا گرفته‌اند. البته همانطور که در تصویر می‌بینید 5 حفره در پشت این دستگاه قرار دارد که محل دوربین‌ها و فلاش LED کاملا مشخص است. این تصاویر توسط منبع OnLeaks به اشتراک گذاشته شده است. قاب مشکی ساده برای گلکسی S22 Ultra که با برش‌هایی محل لنز‌ها شکل گرفته‌اند. طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی S22 اولترا به نمایشگر ۶.۸ اینچی LTPO با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود.

این سری پرچمداران با پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۹۸ یا اگزینوس ۲۲۰۰ راهی بازار خواهند شد و سایر ویژگی‌های احتمالی این دستگاه میزان رم 12 گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

Samsung-Galaxy-S22-Ultra-camera-design-2.jpg
-

ابعاد گلکسی S22 Ultra برابر ۱۶۳.۲ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌متر است، البته اگر برآمدگی دوربین را هم در نظر بگیریم، حداکثر ضخامت این پرچمدار به ۱۰.۵ میلی‌متر می‌رسد. چندی پیش منبع OnLeaks رندرهایی از پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر کرده بود که دوربین‌ها همگی در یک برآمدگی قرار داشتند، اما تصاویر جدید نشان می‌دهد که دوربین‌ها به شکل جزیره‌ای هستند. تنها نکته مشترک به طراحی P شکل دوربین برمی‌گردد. هنوز مشخص نیست که قلم S Pen در این محصول جای دارد یا به صورت جداگانه فروخته می‌شود. قطعا تا زمان رونمایی از پرچمدار پر سرو صدای بعدی کره‌ای‌ها تصاویر و اطلاعات بیشتری به بیرون درز می‌کند و می‌توان طرح نهایی را مشاهده کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: tnbarg

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر