سامسونگ تولید سری گلکسی S22 را شروع کرد

بلتاخحبلتغانحفتنفغنعغنمفغنغتفنفغع46ق.jpg

گزارشی جدید منتشر شده و گفته شده که سامسونگ تولید قطعات مدل‌های مختلف گلکسی اس 22 را آغاز کرده است. کمبود تراشه این روزها غول‌های تکنولوژی را زمین‌گیر کرده، اما کمپانی کره‌ای برای اینکه تاخیرهای غیر ضروری در عرضه پرچمدارانش ایجاد نشود، از همین حالا شروع به تولید انبوه قطعات آن‌ها کرده است.

وب‌سایت WinFuture گزارشی منتشر کرده و گفته که سامسونگ مشغول تولید کابل‌های انعطاف‌پذیری است که روی برد اصلی سری گلکسی S22 نصب می‌شود. این قطعات برای هر سه مدل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا قابل استفاده است و این کمپانی آسیایی تولیداتش را از هفته گذشته آغاز کرده. حجم تولید به ده‌ها هزار رسیده، اما ظاهرا مشکلاتی هم در بخش کنترل کیفیت وجود دارد.

این مشکلات چندان حاد نیست و ممکن است که برای خط تولید‌های کمپانی‌های مختلف اتفاق بیوفتد. سامسونگ برای فروش پرچمداران جدیدش در کشور آمریکا حساب ویژه‌ای باز کرده و بنابراین تولید قطعات همه مدل‌ها را باهم آغاز کرده تا خللی در فرایند تولید ایجاد نشود. براساس اطلاعاتی که از قبل داریم، کره‌ای‌ها پیش فروش کهکشانی‌های جدید خود را از نیمه دوم بهمن ماه شروع خواهند کرد و چند روز بعد این اتفاق نیز این دستگاه‌ها به بازار عرضه خواهد شد.

GALAXY-S22-ULTRA-07.jpg
-

سامسونگ برای جلوگیری از ایجاد وقفه در فرایند تولید گوشی‌ها، تمام توان خود را به کار بسته و می‌داند عدم عرضه درست و به موقع کهکشانی‌های جدید می‌تواند تاثیرات بدی در میزان فروش آن بگذارد. در دسترس بودن تمام مدل‌ها بعد از معرفی خانواده گلکسی S22 فرصت خوبی در اختیار سامسونگ قرار می‌‌دهد تا از رقبای خود جلو بیفتد.

قرار است که پرچمداران جدید غول کره‌ای از پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۹۸ در آمریکا و اگزینوس ۲۲۰۰ در سایر بازارهای بین‌المللی استفاده کنند. طبق شایعات قبلی، گلکسی S22 اولترا به قلم S Pen مجهز می‌شود و دوربین با چینش P شکل را در پنل پشتی آن شاهد خواهیم بود. ظاهرا این نسخه جایگزین مدل محبوب سری گلکسی نوت می‌شود و راه آن را ادامه می‌دهد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر