گلکسی S22 اولترا از فناوری شارژ سریع‌تری نسبت به نسل قبل بهره خواهد برد

Untitled-1.jpg

تا به امروز اخباری که در رابطه با گلکسی S22 منتشر شده است، غیررسمی بوده و در حد شایعات است؛ اما این روزها در رابطه با افزایش سرعت شارژ پرچمدار آینده سامسونگ زیاد نقل‌ قول منتشر می‌شود. یکی از منابع آگاه به کمپانی سامسونگ نیز گفته که سرعت شارژ گلکسی S22 اولترا نسبت به نسل قبل خود بهبود قابل توجهی خواهد داشت.

سامسونگ برای گلکسی S21 از فناوریی شارژ سریع ۲۵ وات استفاده کرد که در مقایسه با گلکسی نوت 20 که با شارژ سریع ۴۵ واتی عرضه شد، یک پسرفت محسوب می‌شد و بسیاری از طرفداران پر و پا قرص این کمپانی نیز ناامید شدند. با این وجود Ice Universe افشاگر معتبر محصولات سامسونگ تایید کرده است که غول فناوری کره جنوبی در گلکسی S22 اولترا یک بار دیگر به استفاده از شارژ سریع ۴۵ وات باز خواهد گشت.

این افشاگر در گزارش خود اعلام کرده که یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در گلکسی S22 اولترا استفاده خواهد شد تا در مدت زمان 35 دقیقه‌ای تا 70 درصد شارژ شود. البته نباید فراموش کنیم که این روزها در گوشی‌های وان‌پلاس و ایسوس از فناوری شارژ سریع 65 وات استفاده می‌شود که در مقایسه با این سرعت شارژ بسیار سرعت بالایی دارد. اما نسبت به نسل قبل خود با سرعت شارژ ۲۵ وات پیشرفت قابل توجهی است.

1635117274_814_The-Galaxy-S22-Ultra-will-benefit-from-faster-charging-technology.jpg
-

علاوه بر صحبت کردن در رابطه با سرعت شارژ این گوشی، Ice Universe تصویری از محافظ‌های شیشه‌ای که برای این گوشی در نظر گرفته شده است را به اشتراک گذاشت که یک بار دیگر به طراحی جعبه مانند گلگسی نوت ۲۱ اشاره دارد. از طرفی دیگر نیز انتظار می‌رود گلکسی S22 و S22 پلاس دارای گوشه‌های گرد باشند.

گفته می‌شود که این احتمال وجود دارد تا سامسونگ در گلکسی S22 اولترا بیرون زدگی ماژول دوربین را از بین خواهد برد. . با این وجود غول فناوری کره‌ای علاوه بر ارائه طراحی زیباتری باعث کاهش وزن دستگاه خود نیز می‌شود، البته نمی‌توان انتظار داشت که از S21 اولترا با وزن ۲۲۷ گرمی خود سبک‌تر باشد.

1635117274_125_The-Galaxy-S22-Ultra-will-benefit-from-faster-charging-technology.jpg
-

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که S22 اولترا از نمایشگر ۶.۸ اینچی و روزنه دوربین سلفی کوچکتری نسبت به نسل قبل خود بهره خواهد برد. ماژول دوربین قرار گرفته در پنل پشتی نیز احتمالا شامل سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دو دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، سیستم فوکوس خودکار لیزری و فلش LED خواهد شد.

همچنین طبق سنت جدید سامسونگ برای پرچمداران خود، انتظار می‌رود نسخه‌ای با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ و نسخه دیگری با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ روانه بازار شود.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Tnbarg

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر