وان پلاس نورد در تاریخ 31 تیرماه معرفی می‌شود

وان پلاس نورد - عکس اصلی.jpg

وان پلاس این روزها در تدارک معرفی گوشی جدید میانرده خود با نام وان پلاس نورد است که قرار است در تاریخ 31 تیرماه و در رویدادی آنلاین به صورت واقعیت مجازی رونمایی شود.

وان پلاس را سال‌های سال با عنوان تولیدکننده گوشی‌های پرچمدار خوش قیمت می‌شناختیم. پرچمداران این کمپانی در کنار بهره بردن از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و قدرت کافی برای کسب عنوان پرچمدار، قیمت به مراتب کمتری نسبت به سایر پرچمداران داشتند. این سیاست اما بعد از معرفی وان پلاس 8 تغییر کرد. به این ترتیب وان پلاس دیگر گوشی‌های پرچمدارش را با قیمتی بسیار مناسب راهی بازار نخواهد کرد.

پیشنهاد فیسیت : خداحافظی وان پلاس با عنوان پرچمدار اقتصادی؛ وان پلاس بعدی کیست؟

به دنبال تغییر سیاست، وان پلاس اما تصمیم گرفت تا میانرده‌ای قدرتمند را راهی بازار کند که حالا انتظار رونمایی از آن را می‌کشیم. بنا به شایعات اخیر می‌دانیم که این گوشی میانرده، وان پلاس نورد نام خواهد داشت و در تاریخ 21 جولای یعنی 31 تیرماه معرفی خواهد شد. جالب اینجاست که این رویداد به صورت واقعیت مجازی برگزار خواهد شد. این اطلاعات از طریق دعوت نامه‌ای که آمازون در هندوستان منتشر کرده است بدست آمده است. بنابراین می‌توانیم به این اطلاعات با اصمینان نگاه کنیم.

از سوی دیگر وان پلاس در اینستاگرام رسمی خودش، جعبه‌ی وان پلاس نورد را هم به نمایش گذاشته است. جعبه‌ای که وان پلاس برای این گوشی در نظر گرفته است، جعبه‌ای بزرگ و سیاه رنگ است که یک نوار آبی دور آن قرار گرفته است. مسئله قابل توجه اینجاست که در این تصویر دو نفر به صورت مخالف یکدیگر، روی این جعبه ایستاده‌اند. این تصویر شاید بخواهد سختی و مقاومت وان پلاس نورد را به رخ بکشید.

جعبه‌ی وان پلاس نورد.jpg
وان پلاس 8 و 8 پرو؛‌ پرچمداران 2020 وان پلاس معرفی شدند -

هرآنچه درباره وان پلاس نورد می‌دانیم

بنا به اطلاعاتی که تا کنون درباره این گوشی در دست است، وان پلاس نورد از نمایشگر بزرگ 6.55 اینچی از نوع سوپر امولد با رفرش ریت 90 هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی هم پردازنده اسنپدراگون 765G خواهد بود اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره میزان رم و حافظه داخلی این گوشی در دست نیست.

با این وجود می‌دانیم که وان پلاس نورد از دوربین اصلی چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در پنل جلویی هم دوربین سلفی دوگانه با لنزهای 32 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی اولترا واید قرار خواهد گرفت.

اگرچه درباره باتری این گوشی اطلاعاتی در دست نیست اما می‌دانیم که وان پلاس نورد از شارژ 30 واتی بهره خواهد برد. در نهایت باید بگوییم که بنا به اطلاعاتی که در حال حاضر در دست است، وان پلاس نورد 500 دلار قیمت خواهد داشت و در ابتدا در اروپا و هند برای فروش عرضه خواهد شد.

به هر ترتیب برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این گوشی باید تا 31 تیرماه منتظر بمانیم.

OnePlus-Nord-4.jpg
تصویری از وان پلاس نورد -

اخبار مرتبط:

بررسی وان پلاس 8 و 8 پرو

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر