گوشی پرچمدار وان‌پلاس Ace 2 پرو معرفی شد؛ اسنپدراگون 8 نسل 2 و 24 گیگابایت رم

oneplus.JPG

تازه‌ترین اعلامیه وان پلاس، مرتبط با مدل جدید گوشی پرچمدار Ace 2 پرو، انجام شده است. این محصول از وان پلاس، یکی از نخستین تلفن‌های هوشمند اندرویدی در بازار است که به حداکثر ظرفیت 24 گیگابایتی حافظه RAM دست یافته است و همچنین یک ویژگی جالب را نیز دارا می‌باشد: قابلیت استفاده بی‌مشکل از نمایشگر در محیط‌های بارانی.

مشخصات گوشی وان پلاس Ace 2 پرو

از دیدگاه طراحی، وان پلاس در مدل Ace 2 پرو از همان الگوی پرچمدار قبلی خود، به عبارت دیگر وان پلاس 11، استفاده نموده است. این دستگاه با استفاده از نمایشگر OLED به قطر 6.74 اینچ و نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز، حتی در مکان‌های بارانی، به کار می‌آید. از دیگر خصوصیت‌های این قسمت دستگاه می‌توان به مجهز بودن به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر اشاره نمود.

OnePlus-Ace-2-Pro-Phone-1024x576.jpg.webp
-

Ace 2 پرو به‌طور مشخص در حالت کلی یکی از قدرتمندترین تلفن‌هایی است که وان پلاس تاکنون عرضه کرده است. این محصول از تراشه اسنپدراگون 8 نسل دوم کوالکام بهره‌برداری کرده و به همراه 24 گیگابایت حافظه RAM و 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه شده است. در ضمن، نسخه با مشخصات کمتری که دارای 12 گیگابایت RAM و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است، نیز در دسترس قرار دارد.

دوربین اصلی مدل Ace 2 پرو با کیفیت 50 مگاپیکسل از سنسور IMX890 سونی بهره می‌برد. همچنین دوربین فوق‌عریض با رزولوشن 8 مگاپیکسل و دوربین ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل نیز جزء دوربین‌های دستگاه محسوب می‌شوند. در قسمت بالایی نمایشگر نیز یک سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدئویی وجود دارد.

OnePlus-Ace-2-Pro-1024x576.jpg.webp
-

تامین انرژی مدل Ace 2 پرو از طریق یک باتری به ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت انجام می‌شود و این باتری از پشتیبانی شارژ سیمی با توان 150 وات برخوردار است. اما متاسفانه این دستگاه نه دارای امکانات شارژ بی‌سیم می‌باشد و نه در مقابل آب مقاوم است.

قیمت گوشی وان پلاس Ace 2 پرو

در خصوص قیمت‌گذاری، نسخه پایه گوشی Ace 2 پرو که دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت و RAM 12 گیگابایت می‌باشد، تقریباً با قیمت 410 دلار به بازار عرضه می‌شود. همچنین، نسخه گران‌تر این محصول (با RAM 24 گیگابایت و حافظه داخلی 1 ترابایت) نیز با قیمت 550 دلار به مشتریان ارائه می‌گردد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر