تبلت وان‌پلاس Pad Go با قیمتی اقتصادی معرفی می‌شود

onepluse tab.jpg

شرکت وان‌پلاس به نظر می‌رسد قصد دارد در سال 2023 تنها تبلت OnePlus Pad را معرفی کند، بلکه نیز نسخه‌ای ارزان‌تر با نام OnePlus Pad Go را در نظر گرفته و در همین سال معرفی نماید. اطلاعات تازه‌ای در مورد این تبلت آینده وان‌پلاس به صورت رسمی منتشر شده و صحت ارزان‌تر بودن مدل Pad Go را تأیید می‌کند.

با توجه به مشخصاتی که توسط کاربر به نام @1NormalUsername منتشر شده است - کسی که برای اولین بار وجود این تبلت را اعلام کرده است - تبلت OnePlus Pad Go از نظر مشخصات و ویژگی‌های داخلی، به عنوان یک نسخه ضعیف‌تر از OnePlus Pad تلقی می‌شود. این محصول همچنان طراحی مشابه مدل قبلی را داراست که لبه‌های خمیده، دوربین عقب در مرکز بدنه، و طراحی دو رنگی قاب پشتی را حفظ کرده است.

در پنل جلویی این تبلت جدید، می‌توان حاشیه‌های زیادی را در اطراف نمایشگر مشاهده نمود. دکمه پاور در بالا و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست جای گرفته‌اند. تاکنون تعداد رنگ‌هایی که این تبلت به آنها عرضه خواهد شد مشخص نشده است.

به‌نظر می‌رسد که این تبلت جدید با هدف رقابت مستقیم با تبلت Redmi Pad SE عرضه خواهد شد. این محصول از حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 2.2 استفاده می‌کند در حالی‌که رقیب خود از حافظه‌ی ذخیره‌سازی eMMC استفاده می‌نماید.

مشخصات تبلت OnePlus Pad Go بر اساس اطلاعات منتشرشده، این تبلت از تراشه‌ی مدیاتک Helio G99 به جای SoC پیشرفته دایمنسیتی 9000 معمولی استفاده می‌کند. این دستگاه برای پردازش بازی‌ها و کارهای فشرده مناسب است. اطلاعات نشان می‌دهند که این تبلت دارای حافظه‌ی قابل تنظیمی است که به حداکثر ۸ گیگابایت می‌رسد و اعلام می‌شود که نسخه‌ی ۱۲ گیگابایتی مدل استاندارد عرضه نخواهد شد.

تبلت اقتصادی وان پلاس

گفته می‌شود که OnePlus Pad Go به دو نسخه‌ی مختلف ارائه خواهد شد که از نظر اتصال متفاوت هستند. مدل وای‌فای با شماره‌ی OPD2305 عرضه می‌شود، در حالی‌که نسخه‌ای با قابلیت سلولی با نام PD2304 وارد بازار خواهد شد. در حال حاضر تنها نسخه وای‌فای این تبلت به فروش می‌رسد.

اطلاعات مربوط به کمپین‌های تبلیغاتی وان‌پلاس نشان می‌دهد که Pad Go دارای صفحه‌نمایش ۱۱.۳ اینچی با وضوح ۲.۴K است. این تبلت از باتری ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که ظرفیت آن نسبت به نسخه معمولی به طور قابل توجهی کاهش یافته است که ۹۵۱۰ میلی‌آمپر ساعت است. با این حال، درگاه USB-C این تبلت دارای همان سرعت USB 2.0 است، بنابراین سرعت شارژ آن ممکن است مشابه OnePlus Pad باشد.

انتظار می‌رود که OnePlus Pad Go از قابلیت‌هایی مانند Content Sync نیز بهره ببرد تا بتواند کلیپ‌بورد خود را به‌راحتی با دستگاه‌های دیگر به اشتراک بگذارد و فایل‌ها را به‌راحتی جابجا کند.

مشخصات دیگر OnePlus Pad Go شامل دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی، پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ می‌شود.

OnePlus به صورت رسمی اعلام کرده است که این تبلت جدید را در تاریخ ۱۴ مهرماه (۶ اکتبر) در هند معرفی خواهد کرد. OnePlus Pad Go از طریق فروشگاه Flipkart عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد که این تبلت در سراسر جهان عرضه خواهد شد، با این حال هنوز قیمت آن رسماً اعلام نشده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: nextpit

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر