تبلت وان پلاس پد گو با مشخصات و قیمتی جذاب معرفی شد

pad go.jpg

آخرین نسخه‌ی تبلت وان پلاس با نام "پد گو" پس از تمامی شایعات و افشاگری‌ها در هند معرفی شده است. این تبلت اندرویدی با قیمت مناسب، مشخصاتی کمتر از وان پلاس پد دارد، اما با قیمتی جذاب‌تر وارد بازار شده است. در این مقاله، ما اطلاعاتی در مورد مشخصات کلیدی این دستگاه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

طراحی و نمایشگر وان پلاس پد گو:

پد گو با طراحی لبه‌تخت و برش‌های منحصر به فرد دوربین، شبیه به وان پلاس پد معمولی به نظر می‌آید. این تبلت دارای صفحه‌نمایش 11.35 اینچی IPS LCD با وضوح 1720x2408 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتز است. این نمایشگر دارای گواهینامه TUV Rheinland بوده و با استاندارد Low Blue Light سازگار است و از قابلیت DC Dimming نیز پشتیبانی می‌کند. هر دو این ویژگی به بهبود راحتی چشم‌ها کمک می‌کنند.

علاوه بر این، تبلت جدید وان پلاس از حالت زمان خواب پشتیبانی می‌کند که با فراهم کردن یک محیط تاریک و ساکت برای خواب شما، اعلان‌ها و تنبیه‌های دستگاه خوابتان را بهم نخواهد زد. با فعال‌سازی این حالت، تماس‌ها، پیام‌ها و اعلان‌ها بی‌صدا شده و رنگ‌ها محوتر می‌شوند.

پد گو مشابه وان پلاس پد اصلی، صفحه‌نمایش با نسبت تصویر 7:5 دارد که فضای بیشتری برای مطالعه کتاب، بازی و صفحات وب فراهم می‌کند. این دستگاه دارای حاشیه‌های 7.5 میلی‌متری در اطراف نمایشگر است که به نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 86.4 درصدی کمک می‌کند.

مشخصات فنی وان پلاس پد گو:

padgo-1.jpg

تبلت اقتصادی وان پلاس پد گو با مشخصات جذابی معرفی شده است. این تبلت اسپیکرهای چهارگانه با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی دارد. از نظر سخت‌افزاری، از چیپست مدیاتک هلیو G99، 8 گیگابایت رم، و 128/256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD پشتیبانی می‌کند.

پد گو از رابط کاربری OxygenOS 13.2 مبتنی بر اندروید 13 استفاده می‌کند. این تبلت از ویژگی‌هایی مانند انعکاس صفحه، اشتراک‌گذاری فایل و کلیپ‌بورد بین دستگاه‌های وان پلاس پشتیبانی می‌کند. باتری پد گو دارای یک سلول 8000 میلی‌آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی SuperVOOC است.

دوربین‌های این دستگاه شامل دوربین‌های 8 مگاپیکسل در جلو و عقب است. هر دو دوربین قادر به ضبط ویدیوهای 1080p/30fps هستند، اما دوربین پشتی دارای تثبیت‌کننده EIS برخوردار است.

پد گو از وای‌فای 5، بلوتوث 5.2، GPS و پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. این دستگاه اتصال شبکه 4G دارد، اما از قلم پشتیبانی نمی‌کند.

لازم به ذکر است که برای کاربران گوشی‌های وان پلاس، چند ترفند نرم‌افزاری دقیق و منحصر به فرد وجود دارد. با وجود پد گو، وقتی دستگاه گوشی هوشمند وان پلاس در نزدیکی پد گو قرار دارد و هر دو به یک حساب وان پلاس وصل هستند، می‌توانید به صورت همگام به تبلت جدید متصل شوید.

با فعال کردن Screen Mirroring در پد گو، می‌توانید گوشی خود را روی یک صفحه بزرگتر در پنجره شناور تبلت کنترل کنید. همچنین می‌توانید عکس‌ها و فایل‌های دیگر را بین دو دستگاه به اشتراک بگذارید و آن‌ها را در تبلت مشاهده و ویرایش کنید.

وان پلاس پد گو در رنگ نعنایی (Twin Mint) عرضه می‌شود. قیمت آن در هند از 240 دلار برای نسخه وای‌فای 8/128 گیگابایتی شروع می‌شود. مدل 8/256 گیگابایتی با اتصال LTE با قیمت 288 دلار عرضه می‌شود. وان پلاس هنوز هیچ جزئیاتی در مورد قیمت یا عرضه پد گو در خارج از هند فاش نکرده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر