تنها 4 بازیکنان آنلاین همزمان در بازی Redfall

Untitled-1.jpg

یکی از بازی‌های انحصاری Xbox که قرار بود تبدیل به یک شاهکار شود اکنون تبدیل به یک فاجعه شده است؛ چند ماه از انتشار این بازی می‌گذرد و بر اساس گزارش استیم، این بازی در روز یکشنبه تنها 4 بازیکن آنلاین همزمان داشته.

بازی Redfall که توسط شرکت Arkane Studios (سازنده بازی Deathloop) توسعه و شرکت Bethesda آن را عرضه کرد، زمان عرضه آنقدر ناموفق عمل کرد که رئیس شرکت ایکس‌باکس، فیل اسپنسر، شخصا بابت آن از طرفداران عذرخواهی کرد. این بازی زمان معرفی، نمایش 60 FPS در پلتفرم ایکس‌باکس و کامپیوتر را به پلیرها نشان داد اما زمان عرضه گفته شد که این بازی بیش از 30 FPS را نمی‌تواند ارائه دهد اما قرار است که در آینده این امکان را به بازی اضافه کنیم. اکنون نیم سال از زمان عرضه این بازی می‌گذرد و آخرین آپدیت منتشر شده، مربوط به سه ماه پیش است و بازی Redfall هنوز در انتظار پشتیبانی 60 FPS است! اکنون تعداد کمی از بازیکنان حاضر به تجربه این بازی هستند؛ به صورتی که در هفته گذشته، بنابر گزارش SteamDB، بیشترین تعداد پلیر همزمان این بازی 58 نفر بوده است.

redfall-max-level-cap-quickly-what-is-it.jpg
-

بر اساس گزارش مایکروسافت، این بازی حتی جزو 50 بازی پرطرفدار ایکس‌باکس هم نتوانسته بشود. البته شرکت Bethesda اعلام کرده است که هنوز کار این شرکت با این بازی تمام نشده و Arkane Studios قرار است بر روی این پروژه کار کند و آن را بهبود دهد. هاینز، مدیرعامل شرکت بتسدا به عرضه ناموفق دیگر بازی خود یعنی The Elder Scrolls Online اشاره کرد و گفت: هرچند این بازی در زمان عرضه ناموفق عمل کرد اما اکنون تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب کامپیوتر و سبک MMORPG شده است. بازی Fallout 76 هم همین مسیر را در پیش داشت و Redfall هم فرقی با این عناوین ندارد.

هاینز با توجه به این نکته که آغاز فروش بازی شروع خوبی نداشت اعلام کرد که بسته الحاقی 60 FPS در حال ساخت است و به زودی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و بازی Redfall تا سالیان سال پشتیبانی می‌شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: ign.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر