ساعت هوشمند اوپو واچ 2 در تاریخ 27 جولای معرفی خواهد شد

Untitled-1.jpg

کمپانی اوپو قرار است که در تاریخ 27 جولای از جدیدترن ساعت هوشمند خود، با امکانات بی‌نظیر و طراحی شیک رونمایی کند.

سال گذشته برای اولین بار کمپانی اوپو از ساعت هوشمند خود با نام اوپو واچ رونمایی کرد و اکنون قرار است که نسل جدید این ساعت هوشمند در تاریخ 27 جولای رونمایی شود. هنوز جزئیات و مشخصات فنی این اوپو واچ 2 منتشر نشده است اما براساس اخبار و رندرهایی که در یک وب‌سایت چینی با نام JD منتشر شده، نشان از این دارد که شاهد رنگ‌بندی و شکل ظاهری جدیدی هستیم.

علاوه بر طراحی، مشخصات موجود در این وب‌سایت به ما نشان می‌دهد اوپو واچ 2 با تراشه Apollo 4s عرضه خواهد شد و دارای ریموت دوربین و حالت بازی است؛ اگرچه مشخص نیست که حالت بازی در ساعت هوشمند دقیقاً چه کاربردی خواهد داشت.

اوپو واچ 2  (2).jpg
-

طبق شایعات قبلی اوپو واچ 2 با تراشه اسنپدراگون Wear 4100 در کنار چیپست کمکی Apollo 4s و سیستم عامل ColorOS روانه بازار خواهد شد. هم‌چنین اوپو واچ 2 به منظور افزایش طول عمر باتری، دارای RTOS هم خواهد بود. بقیه مشخصات لو رفته شامل پشتیبانی از eSIM و LTE، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، برنامه جدید Oppo Relax، واچ‌فیس جدید، حسگر تشخیص استرس و دو اندازه 42 و 46 میلی متری است.

انتظار می‌رود اوپو برخی از ویژگی های اوپو واچ 2 را در روزهای نزدیک به رونمایی رسمی این محصول، تأیید کند.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر