کاربران پیکسل 6 و 7 از مشکل مصرف باتری و داغ‌شدن دستگاه پس از یک آپدیت خبر می‌دهند

pixle.jpg

گوگل هفته گذشته میان‌رده جدیدی را به نام پیکسل 7a معرفی کرد. در این بین، کاربران بسیاری از پیکسل 6 و پیکسل 7 گزارش کرده‌اند که پس از انجام یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید، با مشکلاتی نظیر تخلیه سریع باتری و گرمای زیاد گوشی مواجه شده‌اند.

گوگل همیشه به خاطر دوربین قدرتمند گوشی‌های خود شناخته می‌شود، اما ویژگی برجسته باتری در آن‌ها جزئی محسوب نمی‌شود. اکنون کاربران ادعا می‌کنند که یک به‌روزرسانی جدید وضعیت باتری در پیکسل 6 و 7 را بدتر کرده است. بعضی از این کاربران هم از گرمای بیش از حد دستگاه‌های خود گزارش داده‌اند.

به گفته وب‌سایت انگجت، یکی از کاربران گزارش داده است که مصرف انرژی اپلیکیشن گوگل به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته و پیکسل 6 پرو او در اوقات اخیر بسیار گرم می‌شود. این کاربر می‌گوید با بازگرداندن نرم‌افزار گوشی به یک نسخه قدیمی‌تر، مشکل باتری را رفع کرده، اما مسئله گرمای زیاد گوشی همچنان وجود دارد.

Pixel-6-and-7-users-experiencing-1024x576.jpg.webp
-

به نظر می‌رسد که مشکلات باتری و افزایش حرارت در گوشی‌های پیکسل 6 و 7 باعث نگرانی کاربران گوگل شده است. با مراجعه به ردیت، انجمن‌های گفت‌وگوی گوگل و توییتر، می‌توانیم دید که تعداد زیادی از کاربران با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند. کاربری با نام nocapsallspaces در ردیت نوشته است: "پیکسل 6 پرو من و پیکسل 6 همسرم بیش از حد گرم شده و باتری خود را به سرعت خالی می‌کنند، حتی زمانی که با آن‌ها کاری انجام نمی‌دهیم. واقعاً گرم می‌شوند، نه فقط گرمای معمولی. باتری هم در کمتر از یک ساعت 20 درصد کاهش می‌یابد. این مشکل احتمالاً مربوط به آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن گوگل است که در 12 مه منتشر شده است."

هنوز دلیل این مشکل در اپلیکیشن گوگل مشخص نیست، اما بنا بر گزارشات، می‌توان گفت که مصرف انرژی این اپلیکیشن به طرز چشمگیری افزایش یافته است. یک کاربر با نام TheJackieTreehorn در ردیت می‌نویسد: "من هم با این مشکل مواجه شده‌ام و از شارژ بی‌سیم استفاده نمی‌توانم کنم، چرا که دمای بالای گوشی از شارژ شدن مانع می‌شود."

گوگل به نظر می‌رسد به گزارش‌های کاربران خود پاسخ داده است، زیرا در توییتر به یکی از کاربران پاسخ داده است. اما، پشتیبانی آن‌ها به کاربران برای ارائه راهنمایی در مورد تماس با خدمات پشتیبانی مشتری محدود بوده است. حالا ما باید منتظر بمانیم تا ببینیم که آیا در آینده نزدیک، به‌روزرسانی برای حل این مسئله منتشر خواهد شد یا خیر.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Engadget

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر