مشخصات نمایشگر و چیپ گوشی پوکو M3 پرو 5G رسما اعلام شد

Untitled-1.jpg

کمپانی پوکو تقریبا 4 روز دیگر در یک مراسم رسمی قرار است که از جدیدترین گوشی‌های خود رونمایی کند. این دستگاه پوکو M3 پرو نام دارد که قرار است که با پشتیبانی از 5G و چیپ مدیاتک ارائه شود.

براساس اعلام رسمی کمپانی پوکو، این گوشی با یک نمایشگر 6.5 اینچی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس عرضه خواهد شد که در قسمت بالایی آن یک حفره برای دوربین سلفی جای گرفته است. این صفحه نمایش 90 هرتز رفرش‌ریت دارد که با استفاده از قابلیت «DynamicSwitch»، میزان آن را با توجه به محتوای در حال نمایش تنظیم می‌شود.

قرار است که در این دستگاه از پردازنده دیمنسیتی 700 استفاده شود که همین پردازنده در گلکسی A22 5G مورد استفاده قرار گرفت. این تراشه که با لیتوگرافی ۷ نانومتری توسعه پیدا کرده، از مودم ۵G بهره می‌برد. این گوشی کمپانی پوکو اولین دستگاهی خواهد بود که با پشتیبانی از شبکه ۵G عرضه خواهد شد.

Poco_M3_Pro_5G_Leak_247.jpg
-

در تصاویر منتشر شده شاهد یک بدنه دو رنگ برای این گوشی‌ها هستیم. در پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دوربین مشکی رنگ مشاهده می‌کنیم که در زیر آن لوگو کمپانی پوکو حک شده است. در بخش دوربین باید به چیدمان عمودی سه لنز متفاوت اشاره کنیم که در بخش دوربین اصلی شاهد لنز ۴۸ مگاپیکسلی هستیم. قرار است که این گوشی در سه رنگ مشکی، زرد و آبی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

شایعات در رابطه با این دستگاه، خبر از این دارد که تمامی مشخصات فنی این گوشی به مانند ردمی نوت 10 5G است که با نام جدیدی قرار است شیائومی آن را به بازار بفرستد.

گوشی جدید کمپانی پوکو قرار است که با دو کانفیگ 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شود. در بخش دوربین سلفی نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی کار ثبت تصاویر را انجام می‌دهد.

در نهایت نیز باید به ظرفیت باتری این گوشی اشاره کنیم که گفته شده قرار است با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار خواهد شد که برای تامین نیروی این باتری از یک شارژر 18 واتی استفاده خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر