پوکو F2 Pro با پردازنده اسنپدراگون865 با قیمت499 دلار رونمایی شد

سبثقاقفنغعااقثعفغتاذب.jpg

امروز برند پوکوفون از محصول جدیدی به نام پوکو اف2 پرو با پردازنده شرکت کوالکام به نام اسنپدراگون 865 رونمایی شد در ادامه به مشخصات فنی این دستگاه می‌پردازیم.

برند پوکو در قالب پوکو F1 شروع بسیار امیدوار کننده ای داشت و توانست خود را در بنچمارک‌های مختلف خوب نشان دهد. این شرکت با ارائه دستگاه‌هایی شبیه به پرچمداران اما با قیمت پایین‌تر، توانست خود را خوب معرفی کند. با وجود محبوبیتی که پوکو F1 توانست بدست بیاورد این شرکت تقریبا یک سالی بود که از فضای بازار دور شده بود اما با معرفی این دستگاه یعنی پوکو اف 2 پرو به نظر می‌رسد که این شرکت به شرایط ایده‌آل خود نزدیک شده باشد.

اگر به نظر می‌رسد که ظاهر پوکو F2 Pro برای شما آشناست، به این دلیل است که این دستگاه تقریبا شبیه به ردمی K30 Pro است. چرا که چینش دوربین این دو دستگاه کاملا شبیه یکدیگر است، قطعات داخلی هر دو دستگاه نیز خیلی شبیه به یکدیگر است. باید اعتراف کنیم که این دستگاه همان ردمی کا30پرو است اما تمامی عیوب آن بر طرف شده است.

Xiaomi-Redmi-K30-Pro-Zoom.jpg
ردمی K30 Pro -

مشخصات فنی پوکو اف 2 پرو

این دستگاه قدرت خود را از پردازنده اسنپدراگون 986 می‌گیرد که با پشتیبانی از 5G این دستگاه محبوب‌تر نیز می‌شود. در اکثر انواع حافظه RAM LPDDR5 و UFS 3.1 وجود دارد ، هرچند نوع پایه در RAM کمی کاهش می یابد. پیکربندی حافظه هم شامل ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی پر سرعت از نوع UFS 3.1 می شود. البته نسخه پایه با ۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 3.0 همراه است.جالب اینجاست که این دستگاه به مانند Redmi K30 Pro ، با رفرش ریت 60 هرتز در این صفحه نمایش رونمایی شده.

2020-05-12_17-51-49-223-1024x640.jpeg
-

صفحه‌نمایش و باتری

صفحه‌نمایش AMOLED پوکو F2 پرو بدون هیچ بریدگی یا حفره‌ای خود نمایی می‌کند و صفحه ۶.۶۷ اینچی که ۹۲.۷ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده. پوکو F2 پرو انرژی خود را از باتری ۴۷۰۰ ملی آمپر ساعتی می‌گیرد که به لطف شارژ سریع ۳۰ واتی طی یک ساعت به صورت کامل شارژ خواهد شد.

دوربین اصلی و سلفی

از لحاظ دوربین هم باید بگوییم در پشت این دستگاه یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 به همراه لرزشگیر دوگانه برای فیلمبرداری 8Kاستفاده می کند. در کنار آن هم سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج قرار گرفته اند. از دورببن سلفی قافل نشویم چرا که این دوربین با لنز 20 مگاپیکسلی بیرون جهنده که امکان فیلمبرداری اسلوموشن با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه را به کاربر می دهد.

2020-05-12_17-52-48-220-1024x640.jpeg
-

قیمت پوکو اف2 پرو

این دستگاه در چهار رنگ فیروزه‌ای، بنفش، نقره ای و خاکستری عرضه خواهد شد و شما از همین الان می‌توانید از فروشگا‌ه‌های مجازی Gearbest و AliExpress این گوشی را خریداری کنید. قیمت در نظر گفته شده برای نسخه ۶ گیگابایتی ۴۹۹ دلار و برای مدل ۸ گیگابایتی ۵۹۹ دلار خواهد بود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: xda-developers

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر