Poco X2 به صورت رسمی معرفی شد

vdvdvdvdvdvdvdvd.jpg

Poco F1 نام مستعار اولین دستگاهی که شرکت پوکوفون در اوت سال 2018 در کشور هندوستان رونمایی کرد. این پرچمدار با قیمتی عالی ارائه شد . اکنون بعد از گذشت یک سال و نیم ، این شرکت دومین تلفن هوشمند خود با نام Poco X2 معرفی کرده است.

پوکو X2 جانشین مستقیم Poco F1 نیست ،یعنی می‌توان گفت از یک خانواده نیستند، اما همانطور که انتظار می رود ، این دستگاه شبیهRedmi K30 است که در حال حاضر در چین موجود شده است. این تلفن هوشمند از چیپ اسنپدراگون 730 به عنوان پردازنده بهره می برد ،این دستگاه در سه مدل مختلف ارائه می‌شود.اولین مدل از6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، مدل دوم از 6 گیگابایت رم و 128 گیگ حافطه داخلی و در مدل سوم از 8 گیگابایت رم و 256 گیگ حافظه داخلی استفاده خواهد کرد.

پوکوX2 با نمایشگر RealityFlow با وضوح FullHD + ساخته شده است و گویا رفرش‌ریت 120 هرتزی بهره می‌برد و در گوشه بالا سمت راست حفره برای دوربین های سلفی 20 مگاپیکسلی تعبیه شده است..

در پشت ،این دستگاه یک دوربین چهارگانه قرار گرفته است که ترکیبی از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی ultrawide و یک دوربین عمق سنج 2مگاپیکسلی است.

j4qyuvRssKbrzyF3xJgsJe.jpg
پوکوفون ایکس 2 -

این دستگاه دارای یک حسگر اثر انگشت است که از تکنولوژی‌های جدید در این قسمت استفاده نشده اما یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع یکی دیگر از مزایای این دستگاه است، سوکت شارژ USB-C امکان دریافت شارژ حداکثری را دارا می‌باشد، از دیگر ویژگی‌های این گوشی جک هدفون 3.5 میلی متری می‌توان نام برد.

یکی دیگر از ویژه‎گی‌های این دستگاه استفاده از روکش ضد آب است که در تبلیغات این تلفن زیاد به چشم‌ آمده است به نوعی می‌توان گفت این دستگاه کاملا ضدآب است.

قیمت پوکو ایکس 2

مدل پایه با حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه‌داخلی 64 گیگابایتی با قیمت (225 دلار / 205 یورو)

پوکو در مدل دوم که با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قیمتی (15 دلاری / 13 یورویی) با افزایش قیمتی نسبت به مدل پایه ارائه می‌شود.

مدل پریمیوم رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت (280 دلار / 255 یورو) ارائه خواهد شد.

پوکوفون X2 در سه رنگ آبی و بنفش و قرمز عرضه خواهد شد.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر