زمان عرضه ردمی K30 5G، ارزان قیمت‌ترین گوشی 5G دنیا مشخص شد

ردمی K30 5G

ردمی K30 5G ارزان قیمت‌ترین گوشی 5G در سراسر دنیاست که حالا پس از گذشت یک ماه از معرفی آن، زمان عرضه آن مشخص شده است.

اوایل همین ماه بود که شیائومی از دو گوشی ردمی K30 و نسخه 5G آن رونمایی کرد که دو گوشی جنجالی از شیائومی بودند و نسخه 5G آن ارزان قیمت‌ترین گوشی 5G در سراسر دنیا است. اگرچه نسخه معمولی این گوشی همان زمان برای فروش عرضه شد اما پس از گذشت حدود یک ماه حالا بالاخره زمان عرضه نسخه 5G این گوشی اعلام شده است و در تاریخ 7 ژانویه یعنی 17 دی ماه شاهد روانه شدن این گوشی در بازار خواهیم بود. البته گفته می‌شود که این تاریخ 7 ژانویه زمان آغاز پیش فروش این گوشی است. حالا که تاریخ پیش فروش این گوشی مشخص شده است، با فیسیت همراه باشید تا کمی درباره مشخصات این گوشی صحبت کنیم.

نگاه کلی به گوشی ردمی K30 5G

گوشی هوشمند ردمی K30 5G از تراشه اسنپدراگون 765G بهره می‌برد که با مودم 5G یکپارچه شده است و به این ترتیب این گوشی را به اولین گوشی میانرده 5G شیائومی تبدیل کرده است.

این گوشی به یک نمایشگر 6.67 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز مجهز شده است. در پنل پشتی شاهد به کارگیری دوربین چهارگانه اصلی هستیم که لنز اصلی آن 64 مگاپیکسلی است و در پنل جلویی هم دوربین دوگانه سلفی با لنزهای 20 و 2 (عمق سنج) مگاپیکسلی قرار گرفته است.

این گوشی در چهار مدل با میزان حافظه داخلی و حافظه رم متفاوت عرضه خواهد شد که به صورت زیر خواهند بود:

  • 6 گیگابایت رم و 64 حافظه داخلی
  • 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی
  • 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی
  • 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی

ضعیف‌ترین مدل از این گوشی با قیمت 285 دلار و قوی‌ترین مدل با قیمت 410 دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی در چهار مدل بالا در وب سایت‌های Xiaomi و JD.com قابل دسترسی است.

اخبار مرتبط:

جعبه گشایی ردمی K30 شیائومی


ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر