بازخوردهای مثبت دمو Tekken 8 باعث افزایش تعداد پیش خرید شده است

tekken 8 cover.jpg

بازی‌های مبارزه‌ای، بخش بزرگی از دنیای گیم را به خود اختصاص داده‌ و طرفداران زیادی در سراسر دنیا به خود جذب کرده‌اند. یکی از بهترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای، عنوان Tekken بوده که بازیکنان زیادی را در طول سال‌ها جذب کرده است.

دو بازی محبوب در دسته‌بندی مبارزه‌ای، عنوان‌های Street Fighter 6 و Mortal Kombat 1 بوده که در سال 2023 معرفی و عرضه شدند. بازی تیکن نیز نسخه جدید بازی خود را توسعه داد و به رقابت با دیگر بازی‌ها پرداخت.

در اولین روزهای بهمن ماه، بازی Tekken 8 منتشر خواهد شد اما برای کسانی که علاقه‌مند تجربه این بازی، پیش از عرضه هستند می‌توانند دموی این بازی را که اکنون به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار گرفته را تجربه کنند.

براساس گفته‌های کارگردان بازی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، بازخوردها در رابطه با دموی این بازی بسیار مثبت بوده و به فروش بیشتر این بازی کمک شایانی کرده است. طبق گفته‌ها، پس از عرضه نسخه دمو و تجربه بازیکنان، پیش فروش این بازی رشد زیادی داشته و همچنان در حال افزایش است.

Tekken-8-Demo-Announced_12-12-23.jpg
-

او در این پیام اعلام کرده است: "دمو بازی Tekken 8 که در حال حاضر منتشر شده و در دسترس بازیکنان قرار دارد، موفق به دریافت بازخوردهای بسیار مثبت شده و تعداد پیش فروش‌ها به طور پیوسته در حال افرایش است. از حمایت همه شما تشکر می‌کنم و تمام مشکلات موجود در دمو را همزمان با انتشار رسمی بازی برطرف خواهیم کرد. لطفا تا زمان انتشار این بازی صبور باشید."

به لطف دمو، پیش فروش این بازی رشد زیادی داشته که می‌تواند ارزش نسخه دمو، پیش از عرضه را نشان دهد. انتشار نسخه دمو در میان بازی‌های کنسول پلی‌استیشن 3 و پیش از آن، بخش بزرگی از بازی‌ها بود اما از آن زمان، تعداد دموهای منتشر شده کمتر و کمتر شد. سود بالای شرکت سازنده تیکن می‌تواند الهام بخشی برای دیگر استودیوهای بازی‌سازی باشد تا پیش از انتشار بازی‌های خود، نسخه محدود دمو عنوان خود را در دسترس بازیکنان قرار دهند.

شما هم به تجربه نسخه دمو بازی Tekken 8 پرداخته‌اید؟ با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در این بازی، نسبت به پیش خرید آن اقدام کرده‌اید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: psu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر