شخصیت جدید بازی Tekken 8 معرفی شد

Untitled-1.jpg

استودیو بازی‌سازی bandai namco، سازنده سری بازی محبوب و پرطرفدار Tekken، شخصیت بعدی حاضر در این بازی به نام Reina را معرفی کرد. با ما همراه باشید تا این شخصیت را بررسی کنیم.

تقریبا یک دهه از انتشار آخرین نسخه بازی Tekken می‌گذرد و حال کارگردان بازی Tekken 8 اعلام کرده است که حضور شخصیت جدید کاملا اتفاقی نبوده و افزودن او به عنوان یک کاراکتر قابل بازی، هنگام ساخت نسخه قبلی این عنوان در ذهن سازندگان بود اما انجام این کار با مشکلاتی روبه‌رو شد و اضافه‌کردن این کاراکتر به نسخه بعدی بازی موکول شد. این شخصیت، نقشی حیاتی در داستان بازی Tekken 8 ایفا می‌کند و کارگردان بازی در رابطه با شخصیت این کاراکتر گفته است که علیرغم ظاهر شیک و جذابش، شرارت را در درون خود دارد که نشان‌دهنده دوگانگی این شخصیت در ظاهر و سبک مبارزه است. استودیو بندای نامکو با انتشار تریلری از این شخصیت رونمایی کرد:

کارگردان بازی در رابطه با ویژگی‌های این کاراکتر توضیح داد: نحوه مبارزه این شخصیت شامل حرکات آکروباتیکی است که ریشه در هنر رزمی ژاپنی به نام Taido دارد و شامل حرکاتی سریع و بی‌رحمانه است که نشان‌دهنده شخصیت این کاراکتر است. او از تکنیکی به نام Sentai استفاده می‌کند تا به سرعت به دشمن خود نزدیک شود و به آن‌ها یورش ببرد. تکنیک Unsoku نیز به او اجازه می‌دهد تا حملات قدرتمندی با استفاده از پاهای خود انجام دهد و او را تبدیل به یک شخصیت سریع و تهاجمی می‌کند. همچنین توانایی رزم کاراته به سبک میشیما را دارد و می‌تواند قابلیت Heaven's wrath، که زمانی توسط هیهاچی استفاده می‌شد را اجرا کند. قابلیت‌های تهاجمی او در نزدیکی دیوارها، او را تبدیل به یکی از قوی‌ترین شخصیت‌ها در بازی کرده است.

برای طراحی این شخصیت از mariko shimazaki، که سابقه طراحی شخصیت‌های دیگری مانند Kazumi و Josie برای بازی Tekken 7 را در کارنامه خود دارد، کمک گرفته‌اند و ایده طراحی ظاهری، برای این شخصیت را از او دریافت کرده‌اند. پس از کامل شدن طراحی سه بعدی این شخصیت، تیم سازنده زمان زیادی را بر روی پیش‌زمینه و دوگانگی شخصیت صرف کرده است.

این بازی در تاریخ 26 ژانويه 2024 در دسترس بازیکنان پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس و کامپیوتر از طریق فروشگاه استیم قرار خواهد گرفت.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gematsu.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر