ریلمی واچ رونمایی شد؛ اولین ساعت هوشمند ریلمی با قابلیت‌ها و قیمت حیرت انگیز

Untitled-1.jpg

شرکت ریلمی امروز با یک کنفرانس آنلاین از اولین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. قیمت این ساعت هوشمند 50 دلار است که با قابلیت‌های متنوعی مانند پایش ضربان قلب و صفحه نمایش لمسی و... ارائه شده است.

ساعت هوشمند ریلمی با اطلاعاتی که در دست است از صفحه نمایش لمسی با شیشه‌ای خمیده 5.2 بعدی که توانایی نمایش رنگ‌ها را دارد، استفاده می‌کند و این ساعت هوشمند قابلیت پایش ضربان قلب را از طریق حسگر مستقل فتوپلتیسموگرام دارد، از دیگر قابلیت‌های این ساعت می‌توان به 14 حالت ورزشی را پشتیبانی می‌کند یعنی تمامی فعالیت‌های این 14 ورزش را تحت نظر دارد.

ریلمی واچ در زمان رونمایی با قیمت 3.999 روپیه رونمایی شد که این قیمت معادل 52 دلار می‌باشد، این شرکت قرار است تا روز پنجم ماه ژوئن 2020 یعنی 16 خرداد این ساعت هوشمند را روانه بازار کند. فروش این دستگاه به صورت آنلاین است و از طریق درگاه پرداخت‌های مختلف کاربران این دستگاه را به راحتی می‌توانند خرید کنند. اما برای خرید حضوری و فیزیکی باید کاربران صبر داشته باشند تا این ساعت هوشمند در بازارها موجود شود. این ساعت هوشمند بند‌های مختلفی در رنگ های قرمز ، آبی و سبز با قیمت 5.6 دلار را به فروش می‌رسد که خریداران می‌توانند این ساعت را با بندهای مختلف در رنگ‌های متفاوت خریداری کنند.

dfac083b-ff73-4f72-bcf6-e87ab4ef7139.jpg
-

امروزه تمامی شرکت‌هایی که ساعت هوشمند تولید می‌کنند ورزش تناسب اندام را در لیست ورزش‌های خود قرار می‌دهند. ریلمی می‌گوید که این ساعت هم از ورزش تناسب اندام پشتیبانی می‌کند و هر پنج دقیقه یکبار ضربان قلب را ثبت می‌کند و اگر حسگر این ساعت ناهنجاری را تشخیص دهد خیلی سریع نوتیفیکیشنی را برای کاربر در روی صفحه نمایش قرار می‌دهد.

یک قابلیت متحیر کننده در این ساعت توانایی تخمین اکسیژن سطح اشباع خون است که ریلمی با همکاری شرکت گودیکس این قابلیت را فراهم کرده تا سطح اکسیژن خون نیز به راحتی تشخیص داده شود. این را هم نباید فراموش کنیم که این قابلیت یعنی تشخیص اکسیژن خون روی ساعت‌هایی مشاهده می‌شود که با قیمت‌های بالای 150 دلاری ارائه می‌شوند.

ورزش‌های که این ساعت پشتیبانی می‌کند 14 مورد است که شامل بدمینتون، کریکت، دویدن روی تردمیل، قدم زدن و یوگا میشودمی‌شود.

realme-watch-workouts.jpg
-

اولین ساعتی که ریلمی ارائه کرده کامل است و قابلیت کنترل و نظارت روی خواب کاربر را دارد. اگر برای مدت‌زمانی طولانی در یک‌جا بدون فعالیت بنشینید نوتیفیکیشنی روی صفحه ظاهر می‌کند و از شما می‌خواهد به فعالیت ورزشی بپردازید. ریل‌می واچ همچینن به‌صورت منظم از شما می‌خواهد آب مصرف کنید و بدن خود را هیدراته نگه دارید. ازطریق ریل‌می واچ حتی امکان انجام مدیتیشن هم وجود دارد.

ریلمی اعلام کرده که ریل‌می واچ به‌منظور نمایش بهتر محتوای خود از صفحه‌نمایشی ۱/۴ اینچ با وضوح ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل استفاده می‌کند؛ این نمایشگر لمسی دارای شیشه‌‌ی محافظ ۲/۵ بعدی است. این ساعت به‌منظور ثبت نرخ ضربان قلب از حسگر PPG استفاده می‌کند. این ساعت هوشمند گواهی IP68 را بدست آورده یعنی دربرابر نفوذ آب و گردوغبار از خود مقاومت نشان می‌دهد.

1a1b4f8c-2112-4cfb-a538-60a1e74cda0c.jpg
-

این ساعت ریلمی از نسخه 5 بلوتوث استفاده می‌کند و از تمامی گوشی‌های اندرویدی که از اندورید 5 و نسخه‌های جدیدتر استفاده می‌کنند، پشتیبانی می‌کند.

ریلمی واچ با باتری 190 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شده که در زمان فعال بودن حسگر ضربان قلب شارژ این دستگاه تا 7 روز دوام میاورد اما در صورت غیرفعال سازی این حسگر شارژدهی تا 9 روز ادامه می‌یابد. این ساعت از نوعی حالت ویژه برای کاهش مصرف انرژی استفاده می‌کند که درصورت استفاده از آن توانایی ۲۰ روز شارژدهی را دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidcentral

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر