ردمی K30 Racing Editionبه عنوان اولین موبایل با اسنپدراگون 768G معرفی شد

Redmi-K30-Speed-Edition-1.jpg

شیائومی تلفن جدیدی را در سری ردمی K30 به بازار عرضه کرده است، نام کامل این دستگاه ردمیK30 5G Racing Edition است ، این اولین تلفن است که از تراشه اسنپدراگون 768G که ارتقا یافته نسخه‌های قبلی است، بهره می‌برد.

شیائومی تلفن جدیدی را از سری ردمی K30 به بازار عرضه کرده است، نام کامل این دستگاه ردمیK30 5G Racing Edition است. این اولین تلفن است که از تراشه اسنپدراگون 768G که ارتقا یافته نسخه‌های قبلی است، بهره می‌برد.

این پردازنده جدید مدتی پیش توسط شرکت کوالکام رونمایی شد، که یکی از نکات قابل ذکر سرعت پردازش اطلاعات است که از 2.4 گیگاهرتز به 2.8 گیگاهرتز ارتقا یافته است و همچنین عملکرد پردازنده Adreno 620 GPU را حدود 15٪ افزایش داده است.

این دستگاه به لطف پردازنده جدیدش، از مودم 5G نیز بهره می‌برد تا کاربران بتوانند از قابلیت و تکنولوژی 5G نیز استفاده کنند. به جز این قابلیت دیگر همه ویژگی‌ها با ردمی K30 Pro تفاوتی ندارد. این گوشی همچنین از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

Redmi-K30-Speed-Edition-1.jpg
-

اندازه نمایشگر این دستگاه 6.67 اینچ است که با رزولوشن 1080x2400 ارائه خواهد شد.

یک دوربین چهارگانه در پشت این دستگاه به طور عمودی قرار گرفته است که از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، اولترا واید 8 مگاپیکسلی ، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این اطلاعات کاملا شبیه ردمیK30 Pro است، که بدون تغییر روی این دستگاه نیز سوار شده است.

در قسمت جلویی ردمی K30 Racing Edition یک دوربین سلفی دوگانه با لنز 20 مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی ، که هر دو در بالای سمت راست صفحه نمایش پانچ شده است.

Redmi-K30-Racing-Edition-1200x675.jpg
-

این دستگاه دارای قابلیت‌ و ویژگی‌های دیگر است. این دستگاه دارای جک هدفون است و کاربران برای شارژ باید از پورت USB-C استفاده کنند. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور دستگاه در سمت راست قرار گرفته است که حسگر اثرانگشت‌ نیز به مانند ردمی K30 Pro با دکمه پاور مچ شده‌اند، این گوشی از باتری 4500 میلی‌آمپر استفاده می‎‌کند و سرعت شارژر 30 واتی این دستگاه یکی دیگر از نقاط قوت آن است شیائومی قیمت این دستگاه را در کشور چین با قیمت ۱۹۹۹ یوان معادل ۲۸۲ دلار رونمایی و روانه‌ی بازار خواهد کرد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: androidauthority

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر