فروش گوشی‌های سری ردمی K70 در دو هفته از مرز 1 میلیون دستگاه فراتر رفت

redmi.jpg

اخیراً ردمی با ارائه‌ی یک پیشرفت جدید در سری K70، اعلام کرده است که فروش گوشی‌های این سری در 14 روز اول عرضه، میزانی بیش از یک میلیون دستگاه را به‌خود اختصاص داده است. این اطلاعات از طریق پوستری که توسط ردمی منتشر شده است، تایید شده است.

گوشی‌های سری K70 از تاریخ 8 آذر (29 نوامبر) در چین معرفی و فروش آن‌ها از روز بعد آغاز شد. در عرض چند دقیقه از شروع فروش، ردمی اعلام کرد که تعداد فروش این گوشی‌ها در 5 دقیقه اولیه از 600,000 دستگاه فراتر رفته است، که دو برابر آمار فروش سری K60 بوده است. این دستاورد جدید نشان‌دهنده‌ی موفقیت و سرعت بیشتر در رسیدن به فروش بیش از یک میلیون دستگاه برای سری K است.

سری K70 شامل سه مدل، یعنی K70e، K70 و K70 Pro است. این گوشی‌ها از دایمنسیتی 8300-اولترا، اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 برای تأمین قدرت استفاده می‌کنند. همچنین این گوشی‌ها دارای ویژگی‌های جذابی همچون صفحه‌نمایش اولد با وضوح 2K، باتری 5500 میلی‌آمپر‌ساعتی و شارژ سریع تا 120 وات هستند. این مدل‌ها از جدیدترین رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید 14 نیز بهره‌مند هستند.

Redmi-K70-series


گوشی K70 Pro همچنین به یک نسخه محدود به نام Redmi K70 Pro Automobili Lamborghini Squadra Corse مجهز است و به گفته شرکت، این دستگاه از فردا برای اولین‌بار در چین عرضه خواهد شد. هنوز قیمت این دستگاه تایید نشده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که ردمی K70e در بازار جهانی با نام Poco X6 Pro 5G معرفی خواهد شد. همچنین، ممکن است K70 Pro به صورت جهانی با نام Poco F6 Pro 5G عرضه شود.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر