آپدیت رابط کاربری HyperOS از شیائومی به گوشی ردمی نوت 11 پرو 4G عرضه می‌شود

hyper os.jpg

به زودی، آپدیت رابط کاربری HyperOS از شیائومی برای گوشی ردمی نوت 11 پرو 4G عرضه خواهد شد. این خبر توسط وبسایت GSMChina تأیید شده و به‌روزرسانی مورد انتظار در فصل دوم سال 2023 با ویژگی‌های جدید و جذاب منتشر خواهد شد.

منبع اعلام کرده است که بیلدهای HyperOS برای مدل ردمی نوت 11 پرو 4G نسخه‌های فریم‌ور OS1.0.0.1.TGDMIXM و OS1.0.0.1.TGDEUXM را در حال حاضر آزمایش می‌کنند و این نشان می‌دهد که به‌زودی به‌صورت رسمی عرضه خواهند شد.

آپدیت HyperOS برای ردمی نوت 11 پرو 4G بر پایه سیستم‌عامل اندروید 13 عرضه خواهد شد؛ کدی که در آن نشان داده شده است به نسخه 13.0 ارتقا یافته است. این سیاست با ارائه شیائومی برای سری ارزان‌قیمت ردمی نوت که برای دو سال آپدیت‌های اصلی پلتفرم را ارائه می‌دهد، هماهنگ است.

گوشی ردمی نوت 11 پرو 4G از زمان راه‌اندازی با اندروید 11 دو به‌روزرسانی اصلی تا اندروید 13 را دریافت کرده است. اگرچه این ممکن است برای برخی کاربران ناامیدکننده باشد، ارائه به‌روزرسانی HyperOS برای سری ردمی نوت 11 توسط شیائومی همچنان نکته مثبتی است.

Redmi-Note-11-Pro

با توجه به گزارش وبسایت GSMChina، انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی در سه ماهه دوم سال 2024 منتشر شود و کاربران آزمایش‌کننده اولین بازخورد‌ها را دریافت کنند. بنابراین، اگر علاقه دارید زودترین به‌روزرسانی را دریافت کنید، می‌توانید درخواست شرکت در برنامه آزمایشی HyperOS Pilot را دهید.

در مورد مشخصات گوشی نوت 11 پرو، این گوشی با صفحه‌نمایش FHD+ OLED 6.67 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز و روشنایی 1200 نیت ارائه می‌شود. دوربین چهارگانه 108 مگاپیکسلی در قسمت پشتی دستگاه برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری وجود دارد.

این گوشی با پردازنده مدیاتک Helio G96 ارتقا یافته و تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توان آن را از طریق کارت حافظه microSD ارتقا داد. باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 واتی نیز از ویژگی‌های این گوشی استفاده می‌کند.

این گوشی همچنین با اسکنر اثر انگشت، بلندگوهای دوگانه و جک هدفون به بازار عرضه می‌شود.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: Gizmochina

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر