ردمی نوت 13R پرو با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز اولد و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه شد

redmi note 12.jpg

گوشی Redmi Note 13R Pro با تراشه Dimensity 6080، رم ۱۲ گیگابایت و قیمت نسبتاً مقرون به‌صرفه، به بازار عرضه شده است.

این تازه‌ترین تولید از Redmi تحت عنوان Redmi Note 13R Pro به‌طور رسمی معرفی شده است و عضوی جدید در خانواده Redmi Note 13 محسوب می‌شود که قبلاً شامل مدل‌های Redmi Note 13، Redmi Note 13 Pro و Redmi Note 13 Pro Plus بوده است.

Redmi Note 13R Pro از نمایشگر OLED ۶٫۶۷ اینچی با وضوح Full HD Plus (معادل ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) بهره می‌برد. این صفحه نمایش دارای ویژگی‌هایی همچون نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، روشنایی ۱۰۰۰ نیت، نسبت کنتراست ۵,۰۰۰,۰۰۰:۱ و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۱۶۰ هرتز است.

redmi-note-13r-pro2

به گفته سایت رسمی شیائومی، Redmi Note 13R Pro از پردازنده Dimensity 6080، رم ۱۲ گیگابایتی از نوع LPDDR4x و حافظه‌ ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی از نوع UFS 2.2 بهره می‌جوید. این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۳ وات تجهیز شده است و به‌طور پیش‌فرض از رابط کاربری MIUI 14 استفاده می‌کند.

در بخش پشتی Redmi Note 13R Pro، دو دوربین جهت تصویربرداری قرار گرفته است. دوربین اصلی با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل و پشتیبانی از زوم ۳ برابر، همراه با دوربین فرعی ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق، این بخش را تشکیل می‌دهند. همچنین در بالای نمایشگر این گوشی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری، حسگر مادون‌قرمز، درگاه USB-C، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، وای‌فای ۵، GPS، بلوتوث ۵٫۳ و پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G اشاره کرد.

redmi-note-13r-pro

ابعاد Redmi Note 13R Pro ۱۶۱٫۱۱ در ۷۴٫۹۵ در ۷٫۷۳ میلی‌متر بوده و وزن آن ۱۷۵ گرم است. این گوشی با قیمت ۲۸۰ دلار به فروش می‌رسد و در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی در دسترس قرار گرفته است. در حال حاضر، این محصول به‌طور رسمی برای خرید در چین در دسترس است.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: mi.com

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر