رکورد درآمد ماهانه شرکت تپسی شکسته شد؛ مبلغ ۱۰۹.۵ میلیارد تومان درآمد در اسفندماه ۱۴۰۲ ثبت شد

tapsi

گزارشی که در کدال منتشر شده است نشان می‌دهد که شرکت تپسی به رکورد جدیدی درآمد ماهانه دست یافته است. این شرکت تاکسی اینترنتی در اسفندماه سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹.۵ میلیارد تومان درآمد داشته و کل درآمد سالیانه آن نیز از حاشیه یک هزار میلیارد تومان گذشته است.

گزارش فعالیت ماهانه شرکت تپسی تا پایان اسفندماه ۱۴۰۲ در کدال منتشر شد. این شرکت تاکسی اینترنتی در ماه آخر سال گذشته بیش از ۱۰۹.۵ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. تقریباً ۹۸ درصد از این درآمد از کمیسیونی که از سفیران دریافت شده، به دست آمده است. درآمد این شرکت از خدمات تلفنی دو میلیارد تومان، راه‌اندازی مجدد با ۲۱۵ میلیون تومان و سوابق نامطلوب سفیران با ۱۱۱ میلیون تومان بوده است.

برای اولین بار در تاریخ فعالیت شرکت تپسی، درآمد ماهانه آن از حاشیه صد میلیارد تومان عبور کرده است و کل درآمد سالیانه این شرکت نیز به بیش از هزار میلیارد تومان رسیده است.

رکورد-درآمد-تپسی-شکست-1024x672.jpg
- درامد تپسی در سال 1402

شرکت تپسی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۳۳ میلیارد تومان درآمد داشته که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۶۵ درصد رشد داشته است.

tapsi insider
- آمار درامد تپسی در سال 1402

نیمه بهمن ماه سال ۱۴۰۲، گلرنگ با خرید ۶۸.۹۵ درصد از سهام شرکت تپسی، مالکیت این شرکت را به دست گرفت. همچنین، در تاریخ ۲۳ اسفندماه، میلاد منشی‌پور با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی ایکس، از استعفای خود از سمت مدیرعاملی شرکت تپسی خبر داد. با تصمیم هیئت مدیره جدید، مصطفی سیدحسینی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد. او در دوره ده سال گذشته، مسئولیت‌های مختلفی در گروه صنعتی گلرنگ و استارتاپ‌های وابسته به آن داشته است.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل سابق شرکت تپسی، به عنوان نماینده حقوقی گروه مدیریت صنعت خرده‌فروشی کوروش در هیئت مدیره این شرکت حضور دارد. همچنین، علی ابراهیمی کردلر به عنوان نماینده حقوقی گروه سرمایه‌گذاری کوروش، ریاست هیئت مدیره شرکت تپسی را بر عهده دارد.



اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر