یک بلاگر مجازی مراسم رونمایی از گلکسی S24 را برگزار خواهد کرد

anpackd 2024.jpg

سامسونگ قصد دارد شخصیت مجازی به نام "سم" را به مراسم رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S24 جلب کند.

این شخصیت، که به عنوان یک اینفلوئنسر مجازی شناخته می‌شود، در مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ که به تازگی با محوریت سری گلکسی S24 برگزار شده است، حضور خواهد داشت. سم قرار است در این رویداد به بررسی مدل‌های جدید گوشی‌های سامسونگ و آغاز دوران هوش مصنوعی پرداخته و اطلاعاتی را به اشتراک بگذارد.

شعبه مکزیک شرکت سامسونگ اعلام کرده است که سم به عنوان سفیر هوش مصنوعی این شرکت انتخاب شده و دارای "درک منحصر به فردی از این زمینه" می‌باشد. سامسونگ با آغاز تبلیغات گسترده با تمرکز بر هوش مصنوعی گلکسی AI، نقش اصلی هوش مصنوعی را در گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 الترا به تصویر می‌کشد.

این شرکت اعلام کرده است که سم در مراسم به معرفی محصولات جدید پرداخته و با مهمان‌های رویداد در مورد دوران هوش مصنوعی گفت‌و‌گو خواهد کرد. همچنین، سم به صورت زنده با پنج اینفلوئنسر از آمریکای لاتین مصاحبه خواهد کرد.

توجه شود که سم نمی‌تواند به عنوان هوش مصنوعی شناخته شود؛ این شخصیت خیالی به عنوان یک آواتار انیمیشنی وارد دنیای مجازی شده است که توسط بلاگرها و صداپیشگان ناشناس ایجاد شده است. سامسونگ به عنوان شرکت سازنده، مسیر جالبی را برای سم تعیین کرده و اعلام کرده که این شخصیت در آخرین ماه‌های سال ۲۰۲۳ در تلاش برای تبدیل به یک ستاره موسیقی پاپ قرار دارد.

سم در مراسم رونمایی از گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ در سال گذشته حضور داشته و به افزایش جذابیت این رویداد کمک کرده است. انتظار می‌رود که حضور او در آنپکد ۲۰۲۴ نیز به اندازه سال گذشته جذاب باشد.

مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ چهارشنبه این هفته ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد و زومیت این کنفرانس را به صورت زنده پوشش خواهد داد. پس از مدت‌ها، سرانجام قرار است مشخصات رسمی و قیمت گوشی‌های نسل جدید سامسونگ که به عنوان رقیب گوشی‌های آیفون معرفی شده‌اند، اعلام گردد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: news.samsung

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر