افشای پوستر تبلیغاتی گلکسی S24؛ گوشی هوش مصنوعی سامسونگ

S24 ultra.jpg

پوسترهایی از گلکسی S24 اولترا در چندین فروشگاه در برزیل به نمایش گذاشته شده‌اند.

افشاگری‌ها نشان می‌دهند که اطلاعات مربوط به گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ تا تاریخ رونمایی ممکن است در ادامه تا ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) افشا شوند.

یک افشاگر در یکی از خرده‌فروشی‌های برزیل، پوسترهایی از گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا را به نمایش گذاشته است.

samsung-galaxy-s24-ultra-poster

در این پوسترها، طراحی گوشی، دوربین‌ها، قلم S Pen و عبارت Galaxy AI قابل مشاهده هستند. این پوسترها تایید می‌کنند که گلکسی S24 اولترا از فریم تیتانیومی مشابه گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس بهره می‌برد.

گفته می‌شود که سری گلکسی S24 تأکید زیادی بر هوش مصنوعی خواهد داشت و با ویژگی‌های مختلفی ارائه می‌شود، از جمله ترجمه‌ی زنده تماس، ساخت والپیپر، افکت‌های آب‌وهوایی برای صفحه‌ی قفل، خلاصه‌سازی یادداشت‌ها و ویرایش عکس و ویدیو.

در توضیحات زیر پوستر گلکسی S24 اولترا آمده است: «برای دسترسی به برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی، به حساب کاربری سامسونگ نیاز دارید. قلم S Pen تنها با S24 اولترا سازگار است و تنوع رنگ و مدل ممکن است به دلیل موجودی و عرضه‌کننده متغیر باشد.»

samsung-galaxy-s24-ultra-poster

گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا با رابط کاربری One UI 6.1 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ به بازار عرضه خواهند شد. جزئیات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه هنوز در دسترس نیستند، اما انتظار می‌رود که پرچمداران سامسونگ به عنوان گوشی‌های برتر در دسته‌بندی گوشی‌ها قرار گیرند.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter_DontMatterToYou

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر