گلکسی S24 اولترا به احتمال زیاد تصاویر خود را با رزولوشن 24 مگاپیکسلی ضبط خواهد کرد

galaxy s24.jpg

براساس گزارش جدید، به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی S24 اولترا از این پس به‌طور پیش‌فرض تصاویر خود را با رزولوشن 24 مگاپیکسل ضبط خواهد کرد، به جای تصاویر 12 مگاپیکسلی که تا به امروز به صورت پیشفرض توسط سامسونگ ذخیره می‌شد.

این تغییر با هدف شباهت به مدل‌های آیفون 15 پرو اعلام شده و احتمالاً در دی‌ماه معرفی گلکسی S24 اولترا به بازار عرضه خواهد شد.

یک منبع مطلع به نام احمد قویدر در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده است که سامسونگ قصد دارد تا رزولوشن تصاویر این گوشی را به‌صورت پیش‌فرض به 24 مگاپیکسل افزایش دهد. تاکنون، این گوشی با تنظیمات پیش‌فرض از حالت 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کرد.

به نظر می‌رسد که موفقیت حاصل از ثبت تصاویر با رزولوشن 24 مگاپیکسل در مدل‌های آیفون 15 پرو، ترغیب سامسونگ به ارائه این قابلیت در گلکسی S24 اولترا شده است. با توجه به استفاده این گوشی از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی، این تغییر ممکن است به بهبود کیفیت تصاویر بیشتر کمک کند، اما ما باید منتظر بمانیم تا این ویژگی چگونه پیاده‌سازی می‌شود.

galaxy-s24-ultra

قویدر همچنین اظهار کرده است که گلکسی S24 اولترا از قابلیت Photo Remaster استفاده خواهد کرد که با استفاده از هوش مصنوعی و پردازش‌های تصویری، تصاویر را بهبود می‌بخشد و جزئیات بیشتری را آشکار می‌سازد.

این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد که با سوایپ به‌سمت بالا روی تصویر، سه گزینه پرتره، ریمستر، و حذف را مشاهده کنند. گزینه پرتره برای ایجاد عمق میدان در تصاویر استفاده می‌شود، گزینه ریمستر به بهبود کیفیت تصاویر می‌پردازد و گزینه حذف نیز احتمالاً برای حذف عناصر غیرضروری از عکس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ویژگی به نظر می‌رسد مشابه Magic Eraser گوشی‌های گوگل باشد.

منبع اطلاعاتی همچنین اظهار داشته است که فیلتر Natural Density دوربین‌های DSLR به گلکسی اس 24 اولترا افزوده خواهد شد تا امکان کنترل پارامترهای مختلفی ازجمله نوردهی شاتر را فراهم کند. این ویژگی البته قبلاً در بخش Expert RAW Labs گلکسی S23 اولترا نیز وجود داشته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-AhmedQwaider888

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر