سامسونگ تأیید کرد: گلکسی S24 به سیستم ارتباط ماهواره‌ای مجهز می‌شود

s24.JPG

یکی از مدیران سامسونگ اعلام کرد که گوشی‌های گلکسی به زودی به سیستم ارتباط ماهواره‌ای مجهز خواهند شد.

پارک یونگ‌این، رئیس کسب‌و‌کار System LSI سامسونگ، به‌طور رسمی اعلام کرد که از سال آینده، گوشی‌های گلکسی با سیستم ارتباط ماهواره‌ای به بازار عرضه می‌شوند. گوشی گلکسی S24 که در ابتدای سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه می‌شود، اولین پرچم‌دار سامسونگ با این امکان خواهد بود.

به گزارش رسانه‌ی کره‌ای سیساژورنال، رئیس System LSI در مراسم SEDEX 2023 اظهار داشت که سامسونگ پیش‌نیازهای فنی مورد نیاز برای اتصال دستگاه‌های خود به ماهواره‌ها را انجام داده است. او احتمالاً به توسعه مودم جدید Exynos 5300 که از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه پشتیبانی می‌کند، اشاره کرده است.

samsung-ntn-network-satellite

شایعات نیز می‌گویند که گوشی‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس با پردازنده‌های Exynos 2400 یا Snapdragon 8 نسل 3 در بازارهای مختلف عرضه خواهند شد؛ با این‌حال گوشی گلکسی S24 اولترا فقط با پردازنده‌ی Snapdragon 8 نسل 3 مجهز خواهد بود. هنوز قیمت گوشی گلکسی S24 و S24 پلاس و همچنین قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا مشخص نیست.

پارک یونگ‌این همچنین اظهار داشت که سامسونگ قصد دارد قدرت گرافیکی گوشی‌های خود را تقویت کند و برای این منظور، فناوری رهگیری پرتو را بهبود بخشد. رهگیری پرتو فناوری گرافیکی مهیجی است که جلوه‌های بصری بازی‌ها را به طرز چشمگیری ارتقا می‌دهد. سامسونگ پیش‌تر فناوری رهگیری پرتو را در پردازنده‌ی Exynos 2200 در گلکسی S22 به کار برده بود.

رئیس کسب‌و‌کار System LSI سامسونگ همچنین درباره‌ی هوش مصنوعی مولد صحبت کرد و گفت که پردازنده‌ی Snapdragon 8 نسل 3 تمرکز زیادی بر روی این فناوری دارد. با استفاده از هوش مصنوعی، گوشی‌های مجهز به Snapdragon 8 نسل 3 دارای دستیار شخصی مجازی واقع‌گرایانه خواهند بود که می‌تواند به سوالات مانند انسان پاسخ دهد. سامسونگ نیز در پردازنده‌ی جدیدش توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی خواهد داشت.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: sisajournal-e.

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر