گلکسی S24 اولترا احتمالاً با دوربین 200 مگاپیکسلی جدید از راه می‌رسد

hgjkjhk.JPG

هر چه به انتهای سال جاری میلادی نزدیک‌تر می‌شویم، گزارش‌ها و شایعات درباره سری گلکسی S24 روز به روز بیشتر می‌شوند. حالا یک شایعه جدید ادعا می‌کند که گلکسی S24 اولترا به دوربین 200 مگاپیکسلی جدید و بهبود یافته مجهز خواهد شد.

به گفته یکی از منابع معتبر در دنیای فناوری به نام Ice Universe، سامسونگ برای پرچمدار بعدی خود از سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2SX استفاده خواهد کرد. این سنسور جدید به عنوان نسخه بهبود یافته از ISOCELL HP2 مورد استفاده در گلکسی S23 اولترا قرار می‌گیرد. اندازه این سنسور 1/1.3 اینچی با پیکسل‌هایی به اندازه 0.6 میکرومتر خواهد بود.

با وجود اینکه برخی از کاربران ممکن است از عدم استفاده از سنسور 1 اینچی ناراضی باشند، ارزش توجه به این نکته است که گلکسی S23 اولترا از یکی از بهترین دوربین‌های موجود در دنیای گوشی‌های هوشمند برخوردار است. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود که گلکسی S24 اولترا هم از یکی از بهترین دوربین‌ها در دنیای گوشی‌های هوشمند بهره‌برداری کند.

Samsung-Galaxy-S24-Ultra-Illustration-1536x864.webp

تاکنون گزارش‌ها و شایعات متعددی درباره گلکسی S24 اولترا منتشر شده است. به عنوان مثال، ادعا شده است که این گوشی از نمایشگر تخت استفاده خواهد کرد و دیگر نیازی به نمایشگر منحنی نخواهد بود. همچنین، به نظر می‌رسد که حاشیه‌های نمایشگر همچان ضخیم خواهند بود.

یکی دیگر از تغییرات ممکن در پرچمدار آینده سامسونگ، استفاده از فریم تیتانیومی است. ادعا شده که شرکت اپل نیز در آیفون 15 پرو مکس از چنین فریمی استفاده خواهد کرد. همچنین، احتمالاً سامسونگ در گلکسی S24 اولترا از دوربین تله‌فوتو جدید با زوم اپتیکال 3 برابری بهره خواهد برد.

در مورد دوربین تله‌فوتو گلکسی S24 اولترا، احتمالاً از یک سنسور 50 مگاپیکسلی با ابعاد 1/2.52 اینچ و پیکسل‌های به اندازه 0.7 میکرومتر استفاده خواهد شد. این استفاده منجر به بهبود کیفیت تصاویر دوربین تله‌فوتو خواهد شد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter-UniverseIce

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر