گلکسی S24 اولترا در تمامی بازارها با تراشه اسنپدراگون عرضه می‌شود

sdfd.jpg

به گفته یک منبع افشاگر، مدل گلکسی S24 اولترا با پردازنده‌ی اسنپدراگون به طور مخالف با دو مدل گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس در تمام بازارها عرضه خواهد شد.

روز گذشته، یک افشاگر اعلام کرد که سامسونگ قصد دارد گوشی‌های سری گلکسی S24 را در مناطق اروپایی با پردازنده‌ی Exynos 2400 عرضه نماید. هم اکنون، یک منبع افشاگر دیگر این ادعا را به شدت انکار می‌کند؛ به این دلیل که تنها مدل‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس در برخی مناطق جهان با پردازنده‌ی اختصاصی سامسونگ به بازار عرضه خواهند شد.

حساب کاربری Setsuna Digital در شبکه اجتماعی ویبو اعلام می‌کند که گلکسی S24 اولترا با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 3 for Galaxy (نسخه‌ی سفارشی پرچم‌دار جدید کوالکام با فرکانس بالاتر) به تمام بازارها عرضه خواهد شد. این اقدام باعث می‌شود تفاوت‌های بیشتری بین مدل اولترا و سایر مدل‌های گلکسی S به چشم می‌آید.

galaxy-s23-fe-back-panel.jpg

گزارش‌های غیررسمی نشان می‌دهند که پیکربندی پایه‌ی گلکسی S24 اولترا شامل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. احتمالاً نسخه‌ای دیگر از این مدل با ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲ ترابایت نیز به بازار عرضه خواهد شد. در مقابل، گلکسی S23 اولترا دارای حداقل ۲۵۶ گیگابایت و حداکثر یک ترابایت حافظه داخلی می‌باشد.

احتمالاً مدل‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس از تکنولوژی نمایشگر LTPO (دارای نرخ نوسازی تطبیقی) بهره‌برداری خواهند کرد. با این حال، نور پس‌زمینه در این دو مدل کمتر از گلکسی S24 اولترا خواهد بود. ویژگی‌های دیگری نیز مانند پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات، تنها در گلکسی S24 اولترا مشاهده می‌شوند.

احتمالاً پردازنده‌ی Exynos 2400 سامسونگ از یک CPU با ۱۰ هسته (شامل Cortex-X4، Cortex-A720 و Cortex-A520) تشکیل شده است. همچنین این پردازنده یک GPU با نام Xclipse 940 را به همراه دارد و با همکاری AMD توسعه یافته است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: weibo

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر