رندر گلکسی S24 اولترا با حاشیه‌های چشمگیر نمایشگر ترسیم می‌کند

gfrdhytyu.jpg

در آغاز سال آینده، سامسونگ قصد دارد گوشی‌های سری گلکسی S24 را معرفی کند. این مجموعه شامل مدل اولترا نیز خواهد بود، و به تازگی یک رندر جدید از این محصول منتشر شده است. به نظر می‌رسد که گلکسی S24 اولترا از یک نمایشگر صاف با حاشیه‌های بزرگتر نسبت به رقبا استفاده خواهد کرد.

یکی از منابع معتبر در زمینه فناوری به نام "Ice Universe" تصویری از گلکسی S24 اولترا را منتشر کرده و آن را در کنار گوشی‌های آیفون 15 اولترا (پرو مکس) و شیائومی 14 مقایسه کرده است تا حاشیه نمایشگر این دستگاه‌ها را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهد.

حاشیه نمایشگر گلکسی S24 اولترا بسیار بارز است. طبق شایعات و همچنین تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد که سامسونگ برای مدل اولترا از یک نمایشگر مسطح و بدون خم استفاده کرده و دیگر از نمایشگر منحنی در این گوشی پرچمدار استفاده نخواهد کرد. این انتخاب احتمالاً برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند با یک دست از گوشی استفاده کنند، راحتی بیشتری ایجاد خواهد کرد. با این حال، به نظر می‌رسد استفاده با یک دست از این گوشی در مجموع ممکن است کمی دشوارتر باشد.

طبق گزارش‌هایی که پیش‌تر منتشر شده‌اند، ابعاد گلکسی S24 اولترا حدوداً 162.3 در 79 در 8.6 میلی‌متر خواهد بود. "Ice Universe" همچنین ابعاد 79 میلی‌متری آن را تأیید کرده است. این منبع اظهار داشته که طراحی این دستگاه پرچمدار کمپانی سامسونگ به گونه‌ای است که استفاده با یک دست برای کاربران دشوارتر خواهد بود.

Galaxy-S24-Ultra-Bezel.jpg.webp

در کنار تغییرات در نمایشگر، به نظر می‌رسد که گلکسی S24 اولترا در مقایسه با رقبای خود، به عنوان مثال آیفون 15 اولترا و شیائومی 14، حاشیه نمایشگر بیشتری دارد. این در شرایطی که اکثر کاربران انتظار دارند حاشیه نمایشگر در گوشی‌های پرچمدار بسیار باریکتر شود و هر سال کمتر شود، ممکن است برخی از کاربران را ناراحت کند.

با وجود این همه اطلاعات، هنوز تا معرفی رسمی گلکسی S24 اولترا مدتی وجود دارد و باید منتظر گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره این دستگاه باشیم. به هر حال، طبق شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، این گوشی در بازارهای مختلف با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و اگزینوس 2400 مجهز خواهد شد و همچنین دارای دوربین اصلی با رزولوشن 200 مگاپیکسل و باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت خواهد بود. در چند هفته گذشته، حتی ویدیویی مفهومی از این پرچمدار هم منتشر شده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: twitter

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر